رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اصلاح تقاطع‌ها و پیاده‌روسازی در سطح شهر هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ 04 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مجید احمدی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اصلاح تقاطع‌ها و پیاده‌روسازی در سطح شهرکرد هزینه شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شهرکرد افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای پیاده‌روسازی در سال جاری ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای خیابان کاشانی بوده که تا کنون از این میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۷ میلیارد تومان اعتبار برای پیاده‌روسازی مناطق یک و ۲ پیش‌بینی شده که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن در منطقه ۲ هزینه شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: در راستای اصلاح تقاطع‌های سطح شهر نیز تا کنون ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

احمدی عنوان کرد: تا کنون پیاده‌روسازی جاده سلامت، خیابان ۱۲ محرم جنوبی، خیابان جدید کاشانی، طالقانی شمالی روبروی مجتمع ادارات ـ طالقانی شمالی درب ورودی مدرسه علوم معارف، پیاده‌روسازی چهارراه مولوی تا کتابخانه مولوی، چهارراه استانداری ـ خیابان اقبال لاهوری انجام شده است.

وی گفت: خیابان شریعتی تا میدان بسیج، میدان بسیج تا چهارراه مولوی، خیابان حافظ حدفاصل میدان انقلاب تا چهارراه سعدی، خیابان سعدی شرقی حدفاصل کلانتری ۱۱ تا حافظ، خیابان فردوسی شمالی روبروی دانشگاه و ۱۲ محرم جنوبی پایین‌تر از میدان ۱۲ محرم نیز مناسب‌سازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار