فرماندار کنگاور:
فرماندار کنگاور گفت: ١٠ میلیارد ریال اعتبار به منظور احداث زائرسرا در شهرستان کنگاور اختصاص داده شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ 30 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، ایرج صادقی فر در جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور که عصر امروز پنج‌شنبه (۹ آذرماه) در فرمانداری کنگاور برگزار شد اظهار کرد: برای تأمین آب شرب و حفر چاه‌های شهری و روستایی به ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: در صورت عدم حفر چاه در سال جاری، امکان مواجه شدن با بحران تنش آبی وجود دارد و قرارگاه امام حسن (ع) در این حوزه ورود کرده است.

فرماندار کنگاور تصریح کرد: شهرستان کنگاور در حوزه تولید عسل با ۲ هزار تن تولید در سال در رتبه نخست و در تولیدات دامی با ۱۵ هزار و ۵۰۰ راس دام سنگین رتبه دوم را دارد.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی و صنعت به ترتیب یازده و هفت طرح در دستور کار داریم که برای احداث آن‌ها به یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

صادقی فر بیان کرد: ۱۰ روستای زیر ۲۰ خانوار در شهرستان کنگاور وجود دارد که پیش بینی می‌شود تا پایان سال آینده عملیات قطعی گاز رسانی آن‌ها انجام شود.

وی در خصوص وضعیت کلی شهر کنگاور بیان کرد: ۱۳ واحد گلخانه‌ای و ۵۵ واحد مرغداری، افزایش ۷۰ درصدی تولید گندم نسبت به سال گذشته، فعالیت هشت صنعت،‌ کاهش چشمگیر آمار طلاق نسبت به سال گذشته، مقاوم سازی با حمایت بنیاد مسکن، تأسیس پنج خانه بهداشت و راه‌اندازی ۱۰ کارگاه مهارت‌آموزی از اقدامات سال جاری در شهرستان کنگاور است.

فرماندار کنگاور با اشاره به ظرفیت عبور زائران از شهرستان گفت: ساخت زائرسرا امری مهم برای شهرستان است که تاکنون ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت آن اعتبار اعطا شده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار