استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت : هیچ مدیری حق ندارد از جایگاه حقوقی خود استفاده کند و برای کاندیدایی خاص نشست‌های تبلیغاتی و انتخاباتی برگزار کند و در صورت مشاهده و احراز صحت این موضوع، مدیر خاطی برکنار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 30 November 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در همایش فرمانداران استان  گفت : تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از امکانات و تجهیزات در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات در دستور کار قرار گیرد.

 وی افزود : انتخابات باشکوه و حداکثری مورد تاکید است و باید این مهم نصب‌العین همه باشد.

بهرام نیا ادامه داد : در پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام و بررسی صلاحیت‌ها، تمام عوامل انتخابات بسیار خوب عمل کردند و در این راستا از همه قدردانی می‌کنم.

 نظارت مستمر بر بازار برای تثبیت قیمت‌کالاها، اجرایی کردن مصوبات شورای اجتماعی، اجرای مصوبات قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی‌، توجه جدی به مهاجرت معکوس، برگزاری جلسات مستمر با دهیاران جهت تسریع در امورات عمرانی، نظارت مستمر بر نانوایی‌ها و کیفیت نان، تلاش برای احیای واحدهای راکد، توجه ویژه به محیط زیست و پسماندها، فراهم کردن زمینه‌ی انتخاباتی پرشور، سالم و با حضور حداکثری مردم، تعامل سازنده با هیات نظارت و هیات اجرایی از جمله تاکیدات استاندار ایلام در همایش فرمانداران بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار