معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام بیان داشت : در بحث فعال‌سازی واحدهای راکد صنعتی و جذب سرمایه‌گذاری رتبه ۵ کشور را کسب کرده ایم.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 29 November 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار عباسی افزود : بار اصلی حوزه اقتصادی بر دوش کارشناسان ستادی و فرمانداری‌ها است که منجر به کسب دستاوردهای ارزشمندی در حوزه اقتصادی استان از جمله ثبت رتبه نخست اشتغال در سامانه رصد و یا بهبود سایر شاخص‌های اقتصادی استان است.

وی گفت : این تلاش‌ها باعث رشد استان در بحث کاهش تورم شده و موجب گردیده که تورم در استان ۱۳ پله بهبود یابد.

عباسی ادامه داد : بحث تورم نیز از جمله مواردی که باید در فرمانداری‌های استان به نحو احسن پیگیری و رصد شود چرا که در این مدت در بحث کاهش تورم موفقیت‌هایی حاصل شده و می‌بایست تلاش کنیم این روند استمرار داشته باشد.

وی مطرح کرد  : حوزه فعالیت‌های اقتصادی بسیار متنوع و گسترده است و نقش اساسی در زندگی و معیشت مردم دارد. در حوزه تنظیم بازار و یا تأمین محصولات اساسی یا آرد و نان و بحث هوشمندسازی و دیگر مسائل می‌طلبد همکاران ما در فرمانداری‌ها هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد : استاندار محترم یکی از موارد مهم را که پیگیری کرد بهبود کیفیت نان بود بعد از هدفمندی یارانه‌ها در نانوایی‌ها ارسال اطلاعات به صورت سامانه‌ای شده است و اطلاعات خبازی‌ها را می‌توان از این سامانه استخراج کرد.

دکتر عباسی یکی دیگر از فعالیت‌های مهم فرمانداری‌ها را ارسال به موقع اطلاعات مهم استان و ثبت در سامانه‌ها دانست و  اظهار کرد : اطلاعاتی که در سامانه‌ها ثبت می‌شود باید به‌روز باشد و همین اطلاعاتی که از شهرستان‌ها ارسال می‌شود پایه‌گذار تصمیم‌های ملی و کلان می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار