رییس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت: پیگیری ایجاد درمانگاه و توسعه رشته های پزشکی از اهم برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر است.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 28 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سعید رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عصر امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تشریح برخی برنامه‌های آتی و فعالیت‌های اجرا شده این دانشگاه، اظهار داشت: با بازدید میدانی از ظرفیت‌های دانشگاه‌های استان به دنبال فعال سازی ظرفیت‌های راکد هستیم.

وی افزود: گسترش رشته‌های تحصیلی متناسب با نیاز استان و متناسب با طرح آمایش دانشگاه، انعقاد تفاهم نامه‌های اجرایی در راستای اشتغالزایی دانشجویان و کسب درآمد‌های غیر شهریه‌ای پایدار، تبدیل به احسن کردن منابع، ایجاد درمانگاه و توسعه رشته‌های پزشکی از اهم برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر است.

حجت الاسلام مسعود داستار مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز روند برنامه‌های دانشگاه را قابل قبول معرفی کرد که با استفاده از رهنمود‌های مدیران استانی و نماینده، ولی فقیه به طور صحیح در ریل خود قرار خواهد گرفت.

هادی دشتی معاون برنامه ریزی و هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم با اشاره به انتصاب رئیس جدید دانشگاه و نهاد رهبری دانشگاه، یادآور شد: حضور این عزیزان سبب همگرایی و دمیدن روح تازه به برنامه‌های دانشگاه شده که نویدبخش روز‌های خوب است.

وی افزود: یکی از اقدامات دانشگاه، ارتباط با عسلویه به عنوان قطب اقتصاد و انرژی کشور جهت بهره گیری از منابع عظیم این بخش کشور برای دانشگاه و مردم استان است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار