رییس سازمان بسیج رسانه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از برپایی کمپ و اردوگاه برای استقرار خبرنگاران رسانه های گروهی استان در ایام اربعین حسینی در شهرستان مرزی مهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 18 October 2015
به گزارش سایت تابناک ایلام،غلامرضا علی محمدی اظهار کرد: برای سهولت انتشار اخبار توسط خبرنگاران رسانه ها در این ایام، ستاد اربعین استان در صدد ایجاد مکانی با تجهیزات و امکانات مناسب برای فعالیت خبرنگاران است.
وی یادآور شد: هنوز مکان دقیق استقرار خبرنگاران برای انجام فعالیت های خبری مشخص نشده ولی برای این منظور دو مکان در محل پایانه مرزی و داخل شهر مهران در نظر گرفته شده اما هنوز هیچ مکانی از سوی ستاد اربعین تعیین نشده است.
علی محمدی با بیان اینکه سعی داریم این مکان در داخل پایانه مرزی مهران باشد، افزود: کمپ استقرار خبرنگاران به امکاناتی چون استراحتگاه، شب مانی، سرویس ایاب و ذهاب به مرز و تغذیه مجهز خواهد بود.
وی مدت زمان اقامت خبرنگاران در این کمپ را 48 ساعت اعلام کرد و گفت: تعداد خبرنگاران اعزامی و زمان و مکان اعزام و دیگر اطلاعات مورد نظر در آینده ای نزدیک از طریق سیستم های پیامکی به اطلاع خبرنگاران عضو بسیج رسانه استان ایلام می رسد. / ز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار