فرمانده انتظامی شهرستان چرداول:
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: بسیج نماد پایداری، عزت، شرف و تجلی صلابت و شهادت است.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 29 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ افشار شاهمرادی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیان داشت: هفته بسیج هفته پایداری، نماد عزت، شرف و تجلی صلابت و شهادت و بزرگترین ضرورت برای استمرار امنیت در کشور است.

وی اضافه کرد :همین تفکر بسیجی، می تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم زده و در هر زمینه ای که ضرورت داشته باشد، تکلیف خود را به خوبی به سر منزل مقصود رسانده و موجبات رشد و شکوفایی روز افزون ایران زمین را فراهم کند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد:بسیجیان گرانقدر و با بصیرت که سال‌ها در سنگر جنگ و جهاد حماسه‌‌ها آفریدند و امروز در میدان‌ جنگ نرم و مقابله با هجمه های همه جانبه دشمنان شجاعانه حضور دارند و این حضور و تلاش نوید بخش امنیت و ثبات در کشور جمهوری اسلامی ایران هستند.

سرهنگ شاهمرادی اظهار کرد :هفته بسیج بزرگداشت جانفشانی های بسیجیانی ایثارگر ، حق طلب ومخلص است که نه تنها در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان قسم خورده جانانه ایستادگی کرده اند بلکه در عرصه هایی همچون پیشرفت علم وفناوری ، جهادی ، فرهنگی وسازندگی نیز نقشی تاثیر گذار و غیر قابل انکار داشته اند به گونه ای که امروز بسیج و بسیجی الگویی کامل ، بی نظیر و نمونه برای نسل جوان است واین نشان از تفکر بسیار والا وبزرگ بسیجیان حماسه آفرین دارد و هر روز برکت و ثمر این نهاد مردمی نمایان تر می شود.

سرهنگ شاهمرادی در خاتمه گفت:بنده از طرف خودم و همکاران انتظامی شهرستان ، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان با بصیرت و جان‌ برکف و پیرو مکتب امام حسین (ع) تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه‌ آفرین ایران اسلامی خواستارم.

سرهنگ فرهاد امینی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان درادامه این جلسه با قدردانی از تلاش های پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه اظهار داشت: بسیج و بسیجی نماد اخلاص وتداعی گر ایثار ودلاوری و ولایت مداری ، شکوه جهاد و خدمت رسانی خالصانه ، صادقانه وبی منت وسمبل مقاومت در برابر ظلم است .

وی گفت: امروز بسیج تنها یک نهاد نیست بلکه یک تفکر ومنش است، چه بسا اگر تفکر وایمان بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود قطعا نمی توانستیم در برابر دشمن مسلح و جهان استکبار و غرب ایستادگی کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار