مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از رقابت ۳۱۴ نفر در مرحله استانی نخستین مسابقات مهارتی نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 26 November 2023

تابناک خوزستان: شهرام ملایی‌هزاروندی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی بین سربازان وظیفه نیروهای مسلح در مقر هر کدام از نیروها، اظهار کرد: ارتقای سطح کیفی آموزش مهارتی و ارائه الگوهای برتر مهارت‌آموختگان و شناسایی، استعدادیابی و انتخاب ماهرترین افراد از بین کارکنان نیروی‌های مسلح از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

وی افزود: این مسابقات در ۱۵ رشته مهارتی شامل امداد و نجات، تیراندازی، حفاظت فیزیکی، آمادگی جسمانی، نرم‌افزار، برنامه‌نویسی، تعمیرکار خودروی سبک، عکاسی، تعمیرکار سخت‌افزار تلفن همراه، تعمیرکار آبگرمکن دیواری و پکیج، نانوایی سنتی، آرایشگری مردانه، درب و پنجره‌ساز پروفیل آهنی، نصاب و تعمیرکار کولرهای گازی دریچه‌ای و اسپلیت، آشپزی سنتی و تعمیرکار برق خودرو امروز (۵ آذرماه) برگزار شد؛ از این ۱۵ رشته، ۱۱ رشته مختص فنی و حرفه‌ای است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در دوره شهرستانی این مسابقات که هفته گذشته برگزار شد، ۲ هزار و ۵۹ نفر از چهار شهرستان شرکت کردند و ۳۱۴ نفر از برترین‌های مرحله قبل این رقابت‌ها، امروز در مرحله استانی به رقابت پرداختند. مرحله کشوری این مسابقات بهمن‌ماه و در دهه فجر برگزار خواهد شد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار