معاون موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت‌: جشنواره ملی دوسالانه «نیایش» تا پایان امسال از سوی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 18 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مهدی سیم‌ریز در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: جشنواره ملی دوسالانه نیایش با محوریت تصویرگری داستان‌های دینی و مذهبی با موضوع رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره در حال آماده‌سازی است، افزود: این جشنواره به صورت کشوری برگزار می‌شود و هنرمندان کشور از این جشنواره استقبال مناسبی داشته‌اند.

معاون موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی یکی دیگر از برنامه‌های این موسسه در نیمه دوم امسال را برگزاری سومین جشنواره عکس" خانه دوست" اعلام کرد و گفت: خوشبختانه ‌این جشنواره در دو دوره گذشته مورد استقبال عکاسان سراسر کشور واقع شد که امیدواریم این دوره از جشنواره نیز مورد استقبال هنرمندان عکاس قرار گیرد.

سیم‌ریز به موضوعات سومین جشنواره عکس" خانه دوست" اشاره و بیان کرد: زیارت و فضای حرم مطهر رضوی موضوع سوژههای عکس های عکاسان علاقمند به شرکت در این جشنواره در قالب عکس های تلفن همران، عکس نوشت است.

وی همچنین از برگزاری شب شعر ویژه ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: شب شعر دانشجویی در ماه‌های محرم و صفر با همکاری دانشگاه‌های مشهد برگزار می‌شود.

معاون موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تصریح‌کرد: همچنین بعد از ایام تاسوعا و عاشورا حسینی مجتمع امام خمینی(ره) میزبان دانش‌آموزان مقطع اول و دوم دبستان در قالب طرح " همسفر با پروانه 5" است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار