فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج نماد ولایت پذیری، استکبارستیزی و گل سرسبد دربین نهاد‌های انقلاب است.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 25 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سردار حمید خرمدل در ششمین روز از هفته بزرگداشت بسیج در جمع فرهنگیان بسیجی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بسیج را الهام گرفته از تفکر ناب امام راحل و ترویج فرهنگ بسیج را ضامن تحقق آرمان‌های آن امام همام دانست و افزود: امروز با الگوگیری از این واژه مقدس شاهد تشکیل بسیج جهان اسلام در اقصی نقاط کشور‌های اسلامی هستیم.
وی با تقدیر و تشکر از تعامل و ارتباط تنگاتنگ بسیج دانش آموزان و فرهنگیان اداره کل، شهرستان‌ها و مناطق با مجموعه بسیج و سپاه فتح استان، این ارتباط را بر اساس ارزیابی‌های بعمل آمده، بسیار سازنده و مفید ارزیابی کرد و خواستار تقویت و گسترش بیش از پیش این روابط شد.
سردار خرمدل، طوفان القصی را مقدمه شکست هژمونی رژیم منحوس صهیونسیتی برشمرد و گفت: گروه‌های مقاومت در فلسطین، یمن، سوریه، عراق و لبنان در مقابل همه قدرت‌های استکباری بویژه قدرت پوشالی رژیم جعلی اسرائیل و آمریکای جنایتکار با قدرت ایستادگی کرده که ثمره آن در جنگ حماس در نوار باریکه غزه مشخص است.
وی به راه انداختن جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: هدف اصلی دشمن از راه اندازی جنگ ترکیبی ایجاد آشوب، اغتشاش نارضایتی، تضعیف نظام، نبود امنیت و یاس و ناامیدی در کشور است که با حضور با بصیرت مردم همه توطئه‌ها نقش بر آب شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با تبریک هفته بسیج، فرهنگ بسیج را فرهنگ ایثار و شهادت دانست وگفت: همه پیشرفت‌های کشور امروز مرهون تفکر و فرهنگ ناب بسیجی است.
حسنعلی عزت خواه، هفته بسیج را بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیج، تبیین ارزش‌های انقلاب در جامعه برشمرد وافزود:علاوه بر آن هفته بسیج بازگویی و یادآوری ایثار، مقاومت فرزندان این مرز و بوم و معرفی دستاورد‌های این شجره طیبه به نسل جوان است.
وی، بسیج را نماد مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی برشمرد و گفت: امروز تفکر بسیجی، تفکری جهان شمول بوده و دشمن همواره از شهادت طلبی ملت ایران ضربه خورده است.
فرمانده کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بسیج را با مردم و برای مردم بودن دانست و گفت: ﺑﺴﯿﺞ ﻣﺮدﻣﯽ نماد پایداری و استقامت در برابر دشمنان نظام و انقلاب بوده و تفکر بسیجی ضامن بقای نظام و استقلال کشور است.
ایمان سبحان نژاد با تقدیر از تعامل خوب بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان با آموزش و پرورش استان، شهرستان‌ها و مناطق، اثرگذارترین قشر بسیج را بسیج فرهنگیان و تاثیرپذیرترین قشر بسیج را بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد و افزود:با توجه به این که هر دو مجموعه با حوزه تعلیم و تربیت مرتبط هستند، اقدامات این دو قشر دارای اهمیت بسیار بالاست.
وی، بسیج را مولود و مقدس‌ترین واژه در ادبیات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:اگر امروز دشمن دم از روی میز بودن گزینه نظامی می‌زند، اما جرات حمله کردن به ایران اسلامی را ندارد به برکت حضور بسیج و بسیجیان بیدار و همیشه در صحنه است.
در پایان این آیین از فرهنگیان بسیجی فعال در اداره کل آموزش وگرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اهدء لوح سپای تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار