رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز، از اجرای طرح ضربت بهداشت محیط در بوفه های مدارس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 25 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: کمال فخرپور، رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز گفت: در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مدارس و بوفه های تغذیه، برنامه بازرسی ضربتی از سوی ۲۶ بازرس در قالب ۱۳ تیم بازرسی اجرا شد.

او افزود: بازرسی ها از مدارس در طول سال تحصیلی ادامه دارد و با مدارسی که ضوابط بهداشتی را رعایت نکنند برابر مقررات برخورد می شود.

مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب نیز گفت: با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان و تاثیر مستقیم آن بر کیفیت آموزش و نشاط آنان، بازرسی از ۹۷ مدرسه و ۴۱ بوفه مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

محمدحسین کیانفر افزود: در پی بازدیدهای انجام شده، ۳۱ مدرسه که دارای مشکلات بهداشتی هستند به اداره آموزش و پرورش معرفی و پیگیری برای رفع نواقص با مدیران این مدارس انجام می شود.

او با تاکید بر توجه دانش آموزان و والدین آنها بر رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی در محیط مدرسه، اضافه کرد: والدین و دانش آموزان در صورت مشاهده مشکلات بهداشتی در مدرسه و بوفه مدارس می توانند از طریق مدیریت مدرسه و سامانه ۱۹۰ ارتباط مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

برچسب ها: بازرسی ، بوفه ، بوفه مدارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار