استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : دولت سیزدهم به بسیج، سپاه و شهدا عنایت ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 22 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در آیین غبارروبی و ادای احترام به مزار شهید گمنام استانداری  اظهار کرد : این آرامگاه و مزار شهید بزرگوار، محل و مأمنی برای آرامش و تسکین ماست و خدا را شاکریم که آرامگاه و مزار این شهید بزرگوار در استانداری ایلام است.

 وی گفت : با وقوع انقلاب اسلامی ما توانستیم با تفکر بسیجی و با تاسی از فرمایشات امام راحل به جایگاه واقعی خود برسیم.

استاندار ایلام افزود : سردار شهید سلیمانی و شهیدان خرازی، باکری و فهمیده با فرهنگ بسیجی و سلوک معنوی بر قلب‌های مردم حاکم شدند و الگویی مناسب برای همه‌ی مردم شدند.

 بهرام نیا ادامه داد : پس از چهار دهه از زمان تشکیل بسیج، مردم این تفکر را با جسم و جان خود پذیرفتند و امروز با وجود همه‌ تحریم‌ها، در همه‌ عرصه‌های علمی، فناوری، هوا و فضا و سایر علوم به پیشرفت قابل توجه‌ای دست یافتیم.

وی خاطرنشان کرد : مقام معظم‌رهبری در وصف بسیج فرمودند:« بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و روی‌کرد بسیجی است.

استاندار ایلام گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه فرمودند: «میدان، میدان غزّه و اسرائیل نیست، میدان حق و باطل است» و به واسطه‌ مجاهدت‌های جبهه‌ی مقاومت و حزب‌الله و جهادگران این عرصه که دارای روحیه‌ بسیجی هستند به یقین حق بر باطل پیروز و مردم غزه و فلسطین با وجود ۱۵ هزار شهید در نهایت به سرزمین غصب شده‌ی خود خواهند رسید./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار