مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت : در پانصد و پنجاه و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان ، موضوعات و چالش های ۷۲ طرح و واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی بررسی و اتخاذ تصمیم شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹ 22 November 2023

تابناک فارس به نقل از فارس:  حمیدرضا ایزدی در پانصد و پنجاه و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان بیان کرد : مسائل ، موضوعات و چالش طرح ها و واحد های تولیدی و بنگاه ها ی اقتصادی ، در استانداری فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس مورد گفت و گوی کارشناسی قرارگرفت که دراین راستا راهکارها و تصمیمات راهگشا اتخاذ گردید.

وی اضافه کرد: فعالیت طرح ها ، واحدهای تولیدی و اقتصادی مطرح شده در جلسه مذکور درزمینه نمک، طرح تولید تراکتور، ، نوشیدنی های انرژی زا، طرح تولیدهیدرو کربن های سبک و سنگین، چینی آلات بهداشتی ،فرآورده های لبنی، تیرچه وبلوک و... بودکه موضوعات آزاد سازی وثایق، تخصیص زمین مورد نیاز، انتقال سند، تامین انرژی ، درخواست تسهیلات، تامین آب مورد نیازاز طریق حفرچاه، فرآورده های لبنی و … در کارگروه بحث ، بررسی و با تصویب مصوبات لازم گره گشایی شد .

ایزدی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در رشد تولید و بازگشت واحدهای تولیدی غیر فعال و راکد به چرخه تولید که اهتمام جدی در این رابطه در استان وجود دارد افزود : دراین راستا ارتقاء سطح تولیدات بنگاه های تولیدی و اقتصادی همچنین حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی، پیگیری رفع مشکلات واحدها ، برنامه‌ریزی ، تامین زیرساخت‌ ها، حمایت از کسب‌ و کارها و بنگاه‌ های کوچک و بزرگ به تولید کنندگان دلگرمی می دهد.

برچسب ها: صنعت ، تولید ، موانع تولید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار