تابناک هرمزگان- رئیس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج گفت: حماس با عملیات طوفان الاقصی هیمنه صهیونیست ها و بلکه هیمنه نظامی تمامی حامیان صهیونیست ها را در هم شکست و نشانه هایی از ترمیم این وضعیت برای صهیونیست ها وجود ندارد و آنان قطعا آسیب های جدی تری را در آینده خواهند دید.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲ 21 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//سردار فضل الله کفیل رئیس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج  در مجمع عالی بسیج هرمزگان اظهار کرد: پیروزی مجاهدین در عملیات طوفان الاقصی و عمق این عملیات به صورت کامل بیان نشده و حرکت دیوانه وار رژیم صهیونسیتی در جنگیدن با اطفال و تخریب منازل مردم بی دفاع با همه توان خود هیچ هنر نظامی و استراتژی خاصی بشمار نمی رود بلکه یک رفتار دیوانه وار ناشی از شکست دشمن را شاهدیم.

وی با بیان این که صهیونیست ها نمایندگی دنیای استکبار را در منطقه دارند و به معنای واقعی متکی به قدرت های غربی بخصوص آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه هستند، افزود: حماس با عملیات طوفان الاقصی هیمنه صهیونیست ها و بلکه هیمنه نظامی تمامی حامیان صهیونیست ها را در هم شکست و نشانه هایی از ترمیم این وضعیت برای صهیونیست ها وجود ندارد و آنان قطعا آسیب های جدی تری را در آینده خواهند دید.

نا کارآمدی سیستم اطلاعاتی صهیونیست ها

رییس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج ادامه داد: کارآمدی و پیشرفته بودن دستگاه اطلاعاتی صهیونیست ها در عملیات طوفان الاقصی به کلی رنگ باخت و هیچ اثری از آن باقی نماند و اعتماد به نفس ارتش جنایتکار صهیونیست ها نیز در این عملیات در هم شکسته شد و رویای چهارمین ارتش دنیا آشفته گشت و آنان حالا با ریختن بمب و موشک بر سر زنان و کودکان بدنبال بازیابی محورهای قدرت خویش هستند!

سردار کفیل در ادامه از شکوهمندی تجمعات و راهپیمایی های مختلف در جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان یک دستاورد بزرگ در شناساندن چهره واقعی رژیم صهیونیستی یاد کرد و گفت: امروز مقاومت مردم غزه صحنه های را رقم زده است و دستاوردهای بزرگ جهانی را بوجود آورده است که صهیونیست ها فکر آن را هم نمی کردند.

جنگ غزه جنگ اسلام با کفر است

وی تصریح کرد: جنگ در غزه جنگ کفر و اسلام است و تصویر روشن تر از هر زمان دیگری است و دنیای کفر هر آنچه در اختیار دارد برای رژیم صهیونسیتی با تمام قوا به میدان آورده اما مردم غزه جز خدای متعال و محور مقاومت که بازوی الهی در نصرت رساندن به مظلومان است، یاری ندارد ولی بدانید که خدای متعال نصرت خویش را نصیب حال رزمندگان مقاومت خواهد کرد.

این فرمانده سپاه، دستاوردهای دیگری را نیز برای رخدادهای غزه برشمرد و گفت: امروز گرایش به اسلام واقعی و قرآن در دنیا افزایش یافته و این نشانه دیگری بر پیروزی رزمندگان اسلام است.

مجمع عالی بسیج صبح امروز در سالن حوزه علمیه خواهران بندرعباس و با حضور بیش از 500 نفر از مسؤولان بسیج و اعضای مجامع بسیج تخصصی و اقشار و با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه هرمزگان برگزار شد.

انتهای پیام//

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار