کتابخانه مشارکتی «بوستان کتاب» عصر یکشنبه با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و معاون اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان مرکزی، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان محلات در زندان این شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 20 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی در حاشیه افتتاح این کتابخانه گفت: کتابخانه بوستان کتاب با چهار هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در حوزه‌های مختلف و تجهیزاتی نظیر قفسه کتاب، میز مطالعه، نرم افزار کتابخانه ای به مددجویان زندان محلات خدمات فرهنگی ارائه می دهد.

علی گودرزی توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، پر نمودن اوقات فراغت مددجویان و ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، توسعه و ترویج ارزش‌ها و باورهای اخلاقی، ارتقای فرهنگ عمومی و به تبع آن کاهش آمار ارتکاب مجدد جرم، بالندگی و شکوفایی در سبک زندگی و خود باوری را از اهداف راه اندازی کتابخانه «بوستان کتاب» عنوان کرد.

وی افزود: کتابخانه مشارکتی «بوستان کتاب» با همکاری و مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان مرکزی در فضایی به مساحت ۷۰ مترمربع در راستای تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و قوه قضائیه در زندان مرکزی شهرستان محلات راه اندازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار