نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه برای خنثی‌سازی جنگ رسانه‌ها تبیین شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 18 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله حبیب الله غفوری پیش از ظهر امروز شنبه (۲۷ آبان ماه) در تجمع سراسری حمایت از کودکان غزه که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی باطل کننده سحر بزرگ‌ترین حمله اسرائیل بود.

وی افزود: خیالات گذشته رژیم صهیونسیتی با این عملیات شکست خورد و برنامه‌های آنان را برای عادی سازی فضای کشورهای اسلامی ناکام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی با دیدن جای خالی سردار دلها، شهید سلیمانی توطئه خود را از سر گرفتند اما به یکباره توطئه آن‌ها توسط حماس نابود شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: مدیریت میدان نبرد صد درصد در دست حماس و جریان اسلامی است.

غفوری ادامه داد: رژیم صهیونسیتی در زمینه مالی و تدارکات شکست خورده، اما سانسور خبری اجازه انتقال اخبار و اطلاع جهانیان را نمی‌دهد.

وی بیان کرد: واجب‌ترین امر این است که مظلومیت فلسطین برای مردم تبیین شود که مبادا رژیم صهیونسیتی با جنگ رسانه، جنگ را به گونه‌ دیگری روایت کند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: وعده حق عملی خواهد شد و به زودی نماز خود را به امامت حضرت ولی عصر (عج) در قدس خواهیم خواند.

بیانیه محکومیت رژیم صهیونسیتی در حمایت از کودکان غزه

 

به گزارش تابناک در متن بیانیه چنین آمده است:
«بای ذنب فتلت»
عملیات پیروزمندانه طوفان‌الاقصی و زحماتی که توسط گروه کوچک مقاومت فلسطینی بر پیکر پوشالی رژیم اشغالگر قدس وارد شد، چنان کاری و راهبردی بود که تمام ساختارهای سیاسی، نظامی و امنیتی آن‌ را به چالش کشیده و هیمنه متصور سیاسی، امنیتی و راهبردی آن رژیم را که همواره برای خود در مقایسه با ملت‌های منطقه برتری قائل بود زیر سوال برد.

امروز ملت بزرگ ایران که از آغاز پیروزی انقلاب خود، رهبری امام راحل (ره) سرشت پلید آمریکا و خوی وحشی گری رژیم منحوس صهیونیستی را به خوبی آگاه بود، همراه با ملت‌های جهان و یک‌صدا با حنجره های خونین و ناله‌های دردناک مادران غزه در دفاع از کودکان مظلوم و این ملت سربلند با ندای الله اکبر، خامنه‌ای رهبر اعلام می‌دارد:

نخستین و فوری‌ترین اقدام جلوگیری از کشتار مردم غزه و حملات کور علیه غیرنظامیان، به‌ویژه حمله به بیمارستان‌ها، مدارس، اردوگاه‌ها و مراکز امدادرسانی است و باید مجامع جهانی و همه ابزارها برای وادارسازی آمریکا و دشمن صهیونیستی به پذیرش آتش‌بس فوری و دائمی ماشین کشتار مردم فعال شود.

هر چه سریع‌تر باید محاصره غزه رفع شود و گذرگاه رفح و سایر گذرگاه های منتهی به غزه فوری و بدون قید و شرط بازگشایی، امداد، ورود غذا، دارو، کمک های انسان‌دوستانه و حیاتی برای نجات بیماران و مجروحین در سریع‌ترین وقت ممکن انجام شود.

نیروهای نظامی رژیم صهیونسیتی باید از غزه خارج و به تمامیت ارضی فلسطینیان احترام گذاشته شود؛ فلسطین از آن فلسطینیان است و هیچ‌کس نمی‌تواند این ملت را از حق مسلم خویش محروم کند.

دادگاه بین المللی برای تعقیب و مجازات جنایتکاران صهیونیست، آمریکا و همه دست‌اندرکاران نسل کشی و جنایت علیه بشریت در جنگ اخیر تشکیل و ضمن مجازات رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار باید خسارات وارده به مردم غزه پرداخت شود.

در پایان با تقدیر از اقدامات دولت مردمی و حمایت از راهبردهای هوشمندانه ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای از تمامی ملت آزادی خواه، ظلم ستیز و وجدان‌های بیدار بشریت می‌خواهیم با استمرار حضور آگاهانه، اجتماع و اعتراض به این جنایات هولناک دولت‌های خود را به اقدام قاطع و مناسب علیه رژیم سفاک و دیو سیرت وادار سازند.

«و السلام علیکم و رحمه‌الله»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار