معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: کارخانه‌های استان باید آرد با کیفیت و مورد نیاز نانوایان را تامین کرده و در اختیار مردم قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ 16 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، علی رحمانی روز پنجشنبه در نشست کارگروه آرد و نان استان قزوین ضمن بیان این مطلب افزود: نانوایان استان به دنبال آرد با کیفیت هستند و همین امر سبب شده تا از کارخانه‌های خارج از استان آرد مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی با بیان اینکه تامین آرد با کیفیت در کارخانجات نیاز نانوایان را تامین می‌کند، اضافه کرد: آرد خام روستایی برای ما دارای اهمیت است و نباید اجازه دهیم میزان این آرد کاهش پیدا کند، البته باید نظارت صورت بگیرد که این آرد حتما به نان تبدیل شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

رحمانی تصریح کرد: آرد خبازی‌ها باید گونه‌ای تامین شود که سهمیه آرد خام روستایی تحت تاثیر آن قرار نگیرد، چون میزان فروش آرد خبازی‌ها در مهرماه سال جاری نسبت به سال گذشته با افزایش ۵۰ درصدی رو به رو شده است.

این مسوول بیان کرد: برخی نانوایان همچنان در حوزه ساعت کار و تعطیلی‌های خود همچنان تخلف می‌کنند، از اتحادیه نانوایان استان انتظار داریم که نظارت دقیق تری بر ساعت کار نانوا‌ها انجام دهند، کنترل و نظارت‌ها باید بازدارنده باشد تا شاهد تکرار تخلفات در این زمینه نباشیم.

رحمانی تاکید کرد: در حال حاضر برخی افراد دارای مجوز و پروانه، چند نانوایی دارند که باید این مساله بررسی شود، پیشنهاد می‌شود که یک مجوز بتواند سهمیه آرد دریافت کند و باقی شعبه آزاد پز شوند، البته این پیشنهاد هم نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد.

گفتنی است کارگروه استانی آرد و نان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین با حضور فرمانداران استان و دبیران کارگره آرد و نان فرمانداری‌ها، در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار