کد خبر: ۱۱۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 18 October 2015
رشت - ایرنا - تیم بیس بال گیلان با موفقیت در جریان دور رفت و دور برگشت مسابقات بیس بال لیگ برتر کشور به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرد.

رئیس هیات انجمن های ورزشی گیلان روز یکشنبه در این خصوص گفت: تیم بیس بال گیلان در جریان دور برگشت این رقابت ها که در سمنان برگزار شد موفق شد در مکان دوم گروه شمال این رقابت ها قرار گیرد .
اسماعیل شکری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در دور رفت گروه شمال مسابقات بیس بال قهرمانی لیگ برتر کشور که تابستان سال جاری در مشهد مقدس برگزار شده بود ، تیم بیس بال گیلان عنوان نخست را کسب کرده بود.
وی ادامه داد: با توجه به این امر تیم بیس بال گیلان در پایان دو مرحله رفت و برگشت این رقابت ها جزء دو تیم برتر گرو خود قرار گرفت و به مرحله نیه نهایی مسابقات بیس بال لیگ برتر کشور صعود کرد.
رئیس هیات انجمن های ورزشی گیلان بیان کرد: رقابت های بیس بال قهرمانی لیگ برتر کشور ، در دو گروه برگزار شد که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند.
شکری خاطرنشان کرد: رشته ورزشی بیس بال زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور فعالیت دارد و خوشبختانه استان گیلان در این رشته ورزشی یکی از قطب های برتر در ایران محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار