رییس هیات فوتبال قزوین از آمادگی این استان برای دیدار دوستانه فوتبال بانوان کشورمان با روسیه در ورزشگاه سردار آزادگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ 15 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، حسین باجیوند ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: ورزشگاه سردار آزادگان قزوین آمادگی دارد که این مسابقه دوستانه و جذاب را که احتمالا آذرماه جاری برگزار خواهد شد، به نحو شایسته‌ای میزبانی کند.

وی با اشاره به آمادگی ورزشگاه سردار آزادگان برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال و حتی رقابت‌های بین المللی، تصریح کرد: با ورود تیم شمس آذر قزوین به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و میزبانی از مسابقه تیم‌های پرسپولیس با توجه به استقبال پرشور فوتبالدوستان قزوینی، این ورزشگاه ظرفیت و آمادگی رویداد‌های مهم فوتبال را دارد.

باجیوند در ادامه با اشاره به دیدار اخیر خود به همراه استاندار قزوین با رییس فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: در این دیدار استاندار قزوین با اشاره به وجود برخی مشکلات و موانع بر سر راه تیم‌های شمس آذر قزوین در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و کراپ الوند در لیگ برتر فوتسال، خواستار اقدامات اساسی در این رابطه شد.

به گفته رییس هیات فوتبال استان قزوین، تجهیز ورزشگاه سردار آزادگان به VAR (کمک داور ویدیویی) نیز در دستور کار جدی قرار دارد تا در اسرع وقت اقدامات لازم در این زمینه به عمل آید.

باجیوند یادآور شد: تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امنیتی در امر برگزاری هرچه با شکوه‌تر رقابت‌های لیگ برتر در قزوین و ایجاد شور و نشاط اجتماعی باعث شد تا رییس فدراسیون فوتبال ایران از اقدامات صورت گرفته در این استان تقدیر کند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار