فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: قاتل مردی ۲۵ ساله در شهرستان گرمسار در کمتر از ۲۴ ساعت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 15 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ئی روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن جسد فردی حدود ۲۵ ساله در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار، به سرعت ماموران انتظامی و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و با بهره گیری از روش‌های علمی، آزمایشگاهی و نوین کشف جرم، به سرنخ‌هایی از هویت قاتل دست پیدا کردند، اضافه کرد: سرانجام ماموران با انجام کار شبانه‌روزی و بی‌وقفه، در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل را شناسایی و طی عملیات منسجم و غافلگیرانه با به‌کارگیری ترفند‌های پلیسی در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

سردار موقوفه ئی از اعتراف متهم در تحقیقات فنی پلیس به قتل جوان ۲۵ ساله خبر داد و افزود: متهم ۳۸ ساله، انگیزه خود از ارتکاب جنایت را اختلافات شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به اقتدار پلیس در شناسایی و کشف جرم در کمترین زمان ممکن اشاره و اضافه کرد: متهم برای ادامه رسیدگی به جرم خود، تحت پیگرد مراجع ذیصلاح قرار گرفت.

کشف ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود

سردار موقوفه ئی درباره کشف ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود نیز گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق در حوزه استحفاظی این شهرستان، تیم‌های کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت نامحسوس و شبانه روزی برای شناسایی سارقان دست به کار شدند.

وی با بیان اینکه هویت سارق سابقه‌دار در اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و روش‌های علمی و نوین کشف جرم موفق شناسایی شد، ادامه داد: سرانجام متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار موقوفه ئی به بازجویی فنی متهم و اعتراف وی به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی، اشاره و اضافه کرد: در این راستا یک مالخر شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: موضع پلیس در برابر سارقان و مجرمان، قاطعانه و بدون چشم‌پوشی خواهد بود و شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ اعلام تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار