استادار مرکزی:
استاندار مرکزی گفت: با افزایش تعداد کارخانه های تولید آرد کامل می توان تقاضاهای مردم را پاسخ داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 15 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی اظهار داشت:تلاش است تا تعداد کارخانجات آرد کامل در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود:هنوز در برخی از شهرستان ها یک نانوایی نان کامل هم وجود ندارد و این به معنی ضعف فرماندار مربوطه است. باید شرایط دسترسی همه مردم استان به نان کامل فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه این طرح نباید به هیچ عنوان دچار آسیب شود، گفت: طرح در ابتدای راه است، نانوایی ها باید نشان نان کامل را نصب کنند، نانواها آموزش های لازم را ببینند و شرایط لازم را برای طبخ نان داشته باشند.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه به زودی تعداد کارخانجات تولید آرد نان کامل در استان افزایش می یابد، گفت: یکی از عواملی که فراگیر شدن این طرح را به همراه داشت، همکاری همه بخش های مرتبط بود، هیچ گونه اختلاف نظری در بین مسئولان وجود نداشت و همه حول محور این نهضت حرکت کردند. امیدواریم با قیمت گذاری مناسب، نان کامل در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فناوری ساخت تجهیزات کارخانه های تولید آرد کامل در استان مرکزی وجود دارد و می توان این تجهیزات را تولید کرد و در اختیار متقاضیان قرار داد، افزود: در استان مرکزی یگان انتظامی استان، به عنوان اولین یگان در کشور اقدام به طبخ و عرضه نان کامل می کند و از دانشگاه ها نیز در این خصوص دعوت کرده ایم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار