کد خبر: ۱۱۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 18 October 2015
 بارندگی های دیروز در شهرهای شمالی تنکابن، رامسر، آستارا، لنگرود، املش و لاهیجان موجب جاری شدن سیل در این مناطق شد. مردم در رامسر طی ۲۴ ساعت بارندگی یک سال را تجربه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، قطعه چهارم آزاد راه تهران ـ شمال، حد فاصل مرزن آباد تا چالوس به دلیل آب گرفتگی بسته شد.

در رامسر طی 24 ساعت گذشته، 254 میلی متر باران باریده است. این میزان بارندگی، یک سوم بارش باران در طول یکسال در مازندران است.

سیل در شمال کشور؛ بارندگی یک ساله در 24 ساعت
پانزده روستای شهرستان تنکابن در محاصره سیل قرار گرفتند. بیش از صد واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان دچار آبگرفتگی شد.
بارش شدید باران در شهرستان نوشهر نیز موجب آبگرفتگی روستاها و معابر شهری شد. بارندگی و سیل به 150 واحد مسکونی در چند شهر استان گیلان نیز خسارت زد. بارندگی و سیل موجب بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و قطع برق در شهرهای آستارا، رشت، صومعه سرا، فومن، لنگرود، رودسر و املش شد.
 برف، مه و باران محورهای خراسان رضوی را نیز فرا گرفته است. برف هم اکنون گردنه های  گوجگی در محور مشهد – کلات، مزداوند در محور مشهد – سرخس و ابرش در محدوده  باغچه - نیشابور را فرا گرفته است.
سازمان هواشناسی از ادامه بارش ها در نیمه شمالی کشور خبر داد. این سازمان در شرق و شمال‌ شرق کشور کاهش قابل توجه دما و وزش باد شدید پیش بینی کرد. در جنوب کشور و در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس هم رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است. پلیس راه توصیه کرد، با توجه به وضعیت آب و هوایی و بارش  باران و برف رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تجهیزات کامل همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار