مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت سیزدهم به استان 53 پروژه احداث و بهسازی راه به طول 356 کیلومتر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 14 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری ۵۳ پروژه احداث و بهسازی راه به طول ۳۵۶ کیلومتر در استان افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احداث باند دوم (بزرگراه)، آسفالت و بهسازی محور‌های استان به طول ۳۷ کیلومتر با اعتبار یک هزار و ۷۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره‌کل راه و شهرسازی در سفر رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: احداث باند دوم (بزرگراه)، اصلاح جاده، ایمن‌سازی و بهسازی محور‌های چهارمحال و بختیاری به طول ۱۸ کیلومتر با اعتبار ۳۲۵ میلیارد تومان توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور از دیگر پروژه‌هایی است که در سفر هیات دولت به استان افتتاح می‌شود.

مقصودی عنوان کرد: روکش گرم، بهسازی و لکه‌گیری راه‌های شریانی و اصلی چهارمحال و بختیاری به طول ۱۷۶ کیلومتر با اعتبار ۳۵۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و ساخت، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول ۱۲۵ کیلومتر با اعتبار ۶۸۸ میلیارد تومان نیز در سفر دوم رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی ۱۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن و آماده‌سازی ۲۰۰ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت نیز با حضور هیات دولت در استان آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار