مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان خبر داد
تابناک هرمزگان- محمد قویدل با اعلام این خبر خوش گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد که استان هرمزگان با کسب ۱۷ عنوان برتر خوش درخشید.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ 13 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان خاطرنشان گرد: در این دوره از مسابقات دانش آموزان مدارس دکتر حسابی و زینبیه میناب به ترتیب در رشته سرود پسران و دختران در سطح کشور حائز مقام اول شدند.

قویدل در ادامه گفت: مدارس شهید برخورداری، شهید اسدالله رئیسی و آیت‌الله خامنه‌ای از ناحیه یک بندرعباس و مدارس دخترانه اندیشه و الغدیر از منطقه کیش با پشت سر گذاشتن سایر رقبای کشوری در بخش نقاشی همگانی مقام برگزیده چهل و یکمین مسابقات فرهنگی، هنری امید فردا را کسب نمودند.

وی اظهار داشت: انگشتان هنرمند دانش آموزان عرفان خوش‌کام و الینا بحرینی از مدارس آیت‌الله خامنه‌ای و حضرت فاطمه شهرستان حاجی‌آباد در رشته گلیم‌بافی افتخار آفرید و مقام اول این دوره از مسابقات را به ارمغان آورد.

قویدل در پایان یادآور گردید: حانیه شجاعی و سیده زهرا موسوی از شهرستان‌های بندرلنگه و میناب در رشته شعر، محمد ایمانی و یگانه حاتمی از شهرستان‌های قشم و ناحیه دو بندرعباس و مریم ذاکری نژاد، مبینا سرپاکه و نرگس معینی به ترتیب از شهرستان های میناب، ناحیه دو بندرعباس و حاجی آباد از دیگر افتخار آفرینان استان در رشته های ساخت وب سایت، ویدئوکست و نماهنگ بودند که جا دارد از تمامی مربیان و مدیران مدارس به جهت رشد و معرفی این استعدادهای درخشان به جامعه هنری استان تقدیر نمود.

انتهای پیام//

برچسب ها: آموزش و پرورش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار