فرماندار مهریز:
فرماندار مهریز گفت: تعزیرات حکومتی نقش مهمی در کنترل بازار خصوصاً در این مقطع زمانی دارد و به عنوان یک مرجع رسیدگی کننده و ناظر در حوزه بازار موجب ایجاد آرامش سطح بازار خواهد شد .
کد خبر: ۱۱۳۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 13 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد دهقان، فرماندار شهرستان مهریز با حضور در اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با مدیرکل دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدا مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد ضمن خوش آمد گویی و تشکر از فرماندار در راستای همکاری ویژه با تعزیرات حکومتی در خصوص نحوه عملکرد و روند رسیدگی به پرونده های ارجاعی به تعزیرات گزارشی ارائه کرد.
فرماندار مهریز در این دیدار گفت: تعزیرات حکومتی نقش مهمی در کنترل بازار خصوصاً در این مقطع زمانی دارد و به عنوان یک مرجع رسیدگی کننده و ناظر در حوزه بازار موجب ایجاد آرامش سطح بازار خواهد شد .
در پایان، مهاجریان مقدم از فرماندار بعنوان رئیس شورای تامین شهرستان در خصوص تامین نیروی انتظامی برای حفظ امنیت اجرای احکام و پرونده های قاچاق کالا و ارز و همچنین رفع مشکل از ساختمان فعلی اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان با توجه به مراجعان زیاد پرونده های قاچاق کالا گلوگاه شهید مدنی و صنفی بدلیل کمبود فضای اداری، درخواست کرد تا در جلفرماندار مهریز در این دیدار گفت : تعزیرات حکومتی نقش مهمی در کنترل بازار خصوصاً در این مقسه شورای تامین مطرح و تصمیم گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار