مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: جشن خودکفایی دو هزار و 653 خانوار تحت پوشش کمیته امداد گلستان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 12 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، عیسی بابایی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: جشن خودکفایی دو هزار و ۶۵۳ خانوار تحت پوشش کمیته امداد گلستان روز چهارشنبه (۲۴ آبان) با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در جامعه المصطفی گرگان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان افزود: این افراد طی سه سال اخیر با حمایت‌های کمیته امداد و دریافت تسهیلات و با اشتغالزایی خودکفا شده اند.

بابایی بیان کرد: با خودکفایی خانوار‌های تحت پوشش، حمایت کمیته امداد از آن‌ها قطع نمی‌شود و آن‌ها رها نخواهند شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم به طور نمادین ۶۰۰ نفر از افرادی که خودکفا شده حضور خواهند داشت و غرفه‌هایی از محصولات و تولیدات این افراد هم دایر خواهد شد.

بابایی حوزه فعالیت این افراد را در زمینه‌های کشاورزی، خدماتی، صنایع دستی، صنعتی، دامداری و ... برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان عنوان کرد: هم اکنون مردم، کمیته امداد را به عنوان یک دستگاه مولد، کارآفرین و صاحب نظر در حوزه اشتغال می‌شناسند به طوری که در دولت سیزدهم هم ۵۰ درصد تعهد اشتغال به این نهاد واگذار شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته ۹۲ درصد تسهیلات اشتغالزایی در استان معادل ۵۹۰ میلیارد تومان جذب شد.

بابایی همچنین گفت که امسال هم تعهد اشتغال استان ۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر است که اعتبار در نظر گرفته شده برای ان ۹۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان متذکر شد که استان در هفت ماهه امسال رتبه سوم کشوری در ایجاد اشتغال و جذب اعتبارات را کسب کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسکن اقشار تحت پوشش گفت که سال گذشته هزار و ۵۳۵ واحد مسکونی به بهره برداری رسید و امسال هم این عدد تا پایان سال به هزار و ۲۰۰ واحد می‌رسد.

طبق گفته بابایی با حمایت دولت سیزدهم بزودی در ۱۰۰ درصد روستا‌های گلستان مددجوی فاقد مسکن نخواهیم داشت.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار