قاتل مسلح حادثه تیراندازی و گروگانگیری خیابان شهید چمران شیراز به هلاکت رسید.
کد خبر: ۱۱۳۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 12 November 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی قاتل و گروگانگیر مسلح مقابل دادگاه ابیوردی واقع در بلوار چمران شیراز که به سمت شهرستان کوه چنار متواری شده بود خبرداد و گفت: این فرد مسلح در تیراندازی متقابل با مأموران انتظامی به هلاکت رسید.
سردار رهام بخش حبیبی افزود: در پی تیراندازی منجر به کشته شدن ۲ تن از شهروندان و همچنین گروگان گرفتن یک شهروند دیگر توسط متهم در چهارم آبان ماه امسال در بلوار شهید چمران شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل و گروگانگیر مسلح متواری به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ساعتی بعد از این حادثه، متهم گروگان را به صورت صحیح و سالم آزاد کرد، ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه روزی، در نهایت با تلاش‌های کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس و مأموران انتظامی کوه چنار، مخفیگاه این قاتل در یکی از روستا‌های این شهرستان شناسایی شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضایی برای دستگیری این قاتل مسلح اقدام کردند، گفت: فرد قاتل در مواجهه با مأموران انتظامی بدون توجه به هشدار‌های آنان مبنی بر تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد که در نهایت طی یک تیراندازی متقابل، این قاتل مسلح به هلاکت رسید.
سردار حبیبی گفت: یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه خشاب و هشت تیر جنگی که از آن‌ها در به قتل رساندن ۲ تن از شهروندان و همچنین تیراندازی به سمت مأموران انتظامی استفاده کرده بود، کشف شد.

چهارم آبان ماه جاری فردی مسلح به کلت کمری ۲ نفر را در مقابل دادگاه ابیوردی شیراز مورد حمله قرار داد که هر ۲ نفر براثر شدت جراحات فوت کردند و یک نفر را نیز گروگان گرفته و با خودرو سواری از محل متواری شد و پس از ساعتی گروگان را رها کرد.

برچسب ها: گروگانگیری ، چمران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار