رئیس فدراسیون تیراندازی:
در دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی و استاندار خراسان رضوی اضافه شدن زمین تیراندازی و اهداف پروازی به مجموعه ورزشی ثامن الائمه (علیه السلام) مورد بحث و توافق قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 12 November 2023

به گزارش تابناک رضوی،مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی شامگاه شنبه با حضور در محل دفتر استاندار با یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به مزیت‌های ورزشی استان، اظهار داشت: خراسان رضوی با وجود جمعیت 7 میلیون نفری، ظرفیت و استعداد فراوانی در همه رشته‌های ورزشی دارا است.

نظری در ادامه با تاکید بر اینکه اقبال فراوانی نسبت به مشهد مقدس برای برگزاری رویدادهای گوناگون وجود دارد، افزود: یک سایت مجزا برای تیراندازی و اهداف پروازی در مجموعه ورزشی ثامن جانمایی خواهیم کرد و از طرفی خواستار این هستیم تا تجهیز آن توسط فدراسیون تیراندازی صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در بخشی از این نشست صمیمانه بیان کرد: تاکنون به 31 استان کشور سفر داشته‌ایم و نسبت به تامین نیازمندی‌های این استان‌ها گام‌هایی برداشته شده است.

مرتضی قربانی به جایگاه رشته تیراندازی پرداخت و افزود: تیراندازی در دو نوع تفنگ و تپانچه است، اما با این وجود 31 رشته ورزشی در ورزش تیراندازی وجود دارد.

وی به استعدادهای ورزشی استان اشاره و عنوان کرد: در استان خراسان رضوی استعداد و توانایی این وجود دارد که از 191 مدال قهرمانی موجود در رشته تیراندازی، بتوانیم مدال‌های رنگارنگی توسط ورزشکاران این استان کسب کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با تاکید بر اینکه خراسان رضوی ظرفیت کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی دارد، خواستار شد: خراسان رضوی پتانسیل این را دارد که یک سالن تیراندازی بین‌المللی داشته باشد تا از آن بتواند در رویدادهای بزرگ استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار