رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: از مجموع ۱۷۴ نفری که ثبت نام نهایی را انجام داده بودند ۲ نفر انصراف دادند و ۱۳۰ نفر تایید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 11 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی مهر روز شنبه در گفتگوی خبری گفت: بعد از پایان ثبت نام نهایی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفت و تا ۱۸ آبان ماه ادامه داشت.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۸ نفر عدم تایید صلاحیت و ۲۴ نفر عدم احراز گرفتند، گفت: در راستای اجرای ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به اتمام مهلت بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه، نتایج داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تایید نشده است در روز‌های ۱۹ و ۲۰ آبان ماه به صورت نامه کتبی محرمانه به آن‌ها ابلاغ شد.
وی تصریح کرد: داوطلبان در صورت اعتراض به نظر هیات اجرایی مربوطه، می‌بایست شکایات خود را از تاریخ ۲۱/۰۸/۱۴۰۲ لغایت ۲۴/۰۸/۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۸ به صورت غیرحضوری به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir «قسمت میزخدمت شورای نگهبان- سامانه داوطلب» ثبت کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد ثبت شکایات و اعتراضات داوطلبان به صورت غیر حضوری بوده و از مراجعه حضوری به دفاتر نظارت استان‌ها پرهیز شود.
هاشمی مهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری است، گفت: امیدواریم تا فرصت باقی مانده که ساعت ۱۸ امروز شنبه ۲۰ آبان ماه است کسانی که واجد شرایط در انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند به فرمانداری بویراحمد مراجعه کنند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در صورتی که در استان حضور نداشته باشند می‌توانند به فرمانداری قم یا ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه و برای شرکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار