کد خبر: ۱۱۳۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 10 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آب‌گرفتگی از ۱۱ تا ۱۹ آبان و تا ساعت ۶ صبح امروز گفت: ۱۳ استان کشور شامل (اصفهان،خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، گلستان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد) متاثر از سیل و آبگرفتگی شده‌اند

 

. محمودی افزود: ۳۲ شهرستان، ۸۷ منطقه شامل ۷۶ روستا، ۱۰ شهر و یک منطقه عشایری از ۱۳ استان کشور نیاز به امدادرسانی پیدا کردند. 

وی ادامه داد: در این مدت‌زمان، ۱۳۶ تیم امدادی، شامل ۵۹۷ امدادگر، به ۲۴۹۳ نفر امدادرسانی کردند، ۶۸ نفر را به مناطق امن منتقل و به ۲۶۶ نفر اسکان اضطراری دادند. متاسفانه یک نفر از هم‌وطنان در شهرستان کلاله و یک نفر در گالیکش  بر اثر سیل، جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر  در میامی مفقود شده است.

 رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به این که با کمک دستگاه‌های پمپ آب و لجن‌کش، آب تجمیع شده در ۱۸۷ واحد مسکونی تخلیه شد، افزود: امدادگران جمعیت هلال‌احمر ۵۵ دستگاه چادر، ۱۶۳۵ تخته پتو، ۶۸۸ تخته موکت، ۲۴۵ ست ظروف، ۵۹۲ کیلوگرم نایلون، ۵۶۲ بسته غذایی و ۵۷۰ کیلوگرم برنج در بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار