رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه از کسب مقام چهارمی تیم تکواندو نوجوانان استان کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 18 October 2015
رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه از کسب مقام چهارمی تیم تکواندو نوجوانان استان کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

پیمان رفعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از کسب مقام چهارمی تیم تکواندو نوجوانان استان کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و در خصوص وضعیت تکواندو کرمانشاه، بیان داشت: وضعیت تکواندو مثبت و امیدوارکننده است، اما از اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه انتظار داریم از این رشته حمایت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات مالی هیئت تکواندو استان کرمانشاه، گفت: ورزش و جوانان با مشکل مالی مواجه است و نمی‌تواند هیئت تکواندو را از نظر مالی حمایت کند، هر چند فدراسیون تکواندو به هیئت تکواندو کرمانشاه بودجه تزریق کرده است.

رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه در پاسخ به این سئوال که آیا مشکل سالن خانه تکواندو برطرف شده، تصریح کرد: دیگر دغدغه‌ای نسبت به خانه تکواندو نداریم و این خانه در اختیار هیئت قرار گرفته است.

رفعتی به مسابقات قهرمانی تکواندو در رده نوجوانان اشاره کرد و افزود: تیم تکواندو نوجوانان کرمانشاه پس از سال‌ها با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز سکوی چهارم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار