مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ضریب نفوذ گاز رسانی به شهرهای استان ۹۹.۷ درصد و ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاها ۹۹.۳ درصد است.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ 09 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، کرم گودرزی ظهر امروز در آیین افتتاح گازرسانی به شهر شول‌آباد و ۳۸ روستای تابعه که با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه از ۳۳ شهر لرستان ۳۲ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: ضریب نفوذ گازرسانی به شهر‌های استان ۹۹.۷ درصد و ضریب نفوذ گاز رسانی به روستا‌ها ۹۹.۳ درصد است.

به گفته وی ۳ هزار واحد صنعتی استان نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان به مصوبات سفر اول رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: یکی از این مصوبات گازرسانی به ۱۱۳ روستا با ۱۶۹ میلیارد تومان بود که این مصوبه نیز محقق شد، گازرسانی به منازل مددجویان تحت پوشش کمیته و سازمان بهزیستی مصوبه دیگر بود.

گودرزی گازرسانی به کارخانه آهک هیدراته پل‌دختر را از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: این مصوبه نیز انجام و گازرسانی به این واحد در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: تنها مصوبه سفر رئیس جمهور که تا کنون به طور کامل انجام نشده است، گازرسانی به بزنوید است که از پیشرفت ۴۲ درصدی برخوردار است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز لرستان در دولت سیزدهم گاز رسانی به ۳۹۰ روستا و ۹۴۶ واحد صنعتی انجام شد.

گودرزی بیان کرد: از ۱۹۷ روستای واجد شرایط گازرسانی شهرستان الیگودرز تاکنون ۱۳۶ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار