فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی یک آرمان انقلابی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 09 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عصر امروز در همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره جایگاه اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از مصادیق قوت امروز و دنیای اسلام، اربعین حسینی محسوب می‌شود که در واقع یکی از مصادیق آن وحدت ملی در جهان اسلام است که می‌تواند یک حقیقت زنده را برای همه آزادی‌خواهان تبیین کند.

وی با اشاره به اینکه واقعه اربعین حسینی نقطه قوت جبهه مقاومت اسلامی است، افزود: اجتماع عظیم و میلیونی مسلمانان به سمت کربلا اوج افتخار، ایثار و شهادت‌طلبی برای آزادگان عالم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه برای رسیدن به راه قدس از کربلا باید گذشت، خاطرنشان کرد: جهاد همواره ادامه دارد؛ اما عرصه‌های جهاد تغییر می‌کند؛ در یک بعد عرصه جهاد نظامی است و در بعد دیگر شاهد جهاد در عرصه خدمت‌رسانی و امروز نیز شاهد جهاد در جبهه مقاومت هستیم.

شوقانی با اشاره به شهادت چندین هزار نفر از مردم مظلوم غزه در جبهه مقاومت گفت: تحولات ناشی از عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی تاریخ‌ساز است.

وی با بیان اینکه نقطه پایان جنگ در غزه نقطه آغاز تحول در غرب آسیا است، ادامه داد: همه ما شاهد خواهیم بود که نقطه پایان جنگ در واقع نقطه آغاز این تحولات خواهد بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: اهمیتی که این نبرد دارد در این است که آرایش جهانی قدرت جدیدی شکل گرفته و در تمامی عرصه‌های سیاسی، نظامی، انتظامی، اطلاعاتی، رسانه‌ای، عملیات روانی و حتی اقتصادی گسترش یافت و این یک قطعه کوچک از زمین است که در یک نقطه جهان یک عقبه جهانی را شکل داد؛ درواقع ۴۵۰ کیلومترمربع مساحت دارد، اما دارای یک شعاع و تأثیر جهانی است.

شوقانی با بیان اینکه این یک مقیاس کوچک نیست، اضافه کرد: این یک مقیاس جهانی و تقابل بزرگ در سطح جهان است.

وی عنوان کرد: فروپاشی رژیم صهیونیستی از گذشته هم در آرمان انقلاب اسلامی، هم در نگاه و رویکرد حضرت امام خمینی (ره) و هم در رویکرد فرمانده معظم کل قوا بود؛ این در حالی است که بین کشور‌های اسلامی جهان به‌ویژه فلسطین این امر به‌عنوان یک آرزویی با نگاه دوردست بوده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار