نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : مرکز رادیوتراپی استان ایلام با همکاری وزارت نفت و همراهی وزارت بهداشت تفاهم شد و در سفر آینده ریاست جمهوری به ایلام کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ 10 November 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ سارا فلاحی افزود : در سفری که به قطر داشتیم یکی از همراهان دچار مریضی شد و در آنجا حتی پزشک وجود نداشت و مجبور شدیم او را به ایران برگردانیم ولی ما به پزشکان ایرانی توجه زیادی نمی‌کنیم که همین سبب خروج آنها از ایران می‌شود.

وی گفت : سلامت مردم ایلام برای من دارای اهمیت زیادی است به طوری که MRI بیمارستان رازی در اولویت وزارت بهداشت نبود که خوشبختانه با پیگیری‌هایی که صورت گرفت در اولویت قرار گرفت 

فلاحی ادامه داد : به واسطه اعتباری که امام حسین (ع) به خاطر برگزاری کنگره اربعین به ایلام داده است انشاالله بتوانیم بالگرد ایلام را دوباره رونق دهیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی هدایت حیدری‌زاده مطرح کرد :  پیگیری از مناطق محروم و حمایت همه جانبه از لوایح و طرح‌ها در راستای حوزه سلامت جای تقدیر و تشکر دارد.

وی  افزود : نمایندگان با نقاط قوت و نقاط ضعف حوزه سلامت آشنایی دارند، انتظار می‌رود جهت پیشرفت حوزه سلامت در کلیه ابعاد به خصوص در حوزه درمان آموزش و بهداشت و جهت ارتقای زیرساخت‌های حوزه سلامت همراه و همپای ما باشند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار