مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : سیل و طغیان چشمه آق سو دلیل افت فشار و کدورت در شبکه آبرسانی در شهرستان کلاله بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 08 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، ابوالفضل رحیمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در جریان سیل، به تاسیسات آب شهرستان کلاله خسارت وارد شد که با تلاش بی وقفه پرسنل سعی شده به موقع مشکلات بوجود آمده در تامین آب شرب این شهر برطرف شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اعزام نیرو و تجهیزات برای امدادرسانی به این مناطق افزود: مدیریت بحران شرکت به همراه تیم اتفاقات از ساعت اولیه به منظور بررسی و رفع مشکلات پیش آمده در محل حادثه حاضر و تمامی تلاش خود را برای رسیدن به شرایط پایدار و مطلوب انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیل و طغیان چشمه آق سو دلیل افت فشار و کدورت در شبکه آبرسانی در شهرستان کلاله بوده است.

رحیمی در خصوص اقدامات پدافندی در حوزه آب تصریح کرد: با اقدامات پیشگیرانه و عملکرد به موقع در زمان وقوع بحران توسط مسئولان و کارکنان شرکت این آسیب‌ها به حداقل رسیده و خدمات رسانی در بخش آب و فاضلاب به مردم فهیم همچنان و بدون وقفه ادامه دارد.

وی از شهروندان درخواست کرد با توجه کاهش فشار آب در برخی از نقاط با رعایت صرفه جویی حداکثری در مصارف روزانه امکان بهره مندی سایر همشهریان را فراهم آورده و از شست‌وشوی گل و لای معابر و گذرگاه‌ها با آب شرب تا زمان برقراری شرایط پایدار جوی جدا پرهیز کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار