نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید نظم منحرف جهانی تغییر کند تا بشر به سلامت قابل تعریف برسد و تا انجام نگیرد وضعیت همین گونه خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 08 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهارداشت: همچنان که رهبر انقلاب فرمودند دغدغه مریض باید درمان بیماریش باشد، اما از جهت تأمین مالی کمک شود که دغدغه جداگانه نداشته باشد.

وی تصریح کرد: دولت به ویژه دولت سیزدهم و مجموعه کسانی که در این بخش خدمت می‌کند تلاش خود را نسبت به آنچه که از سلامت تعریف می‌شود در چاچوبه قانون برای ارائه خدمات انجام می‌دهند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: مسئله سلامت که بخشی از آن انواع بیماری‌های تن و جسمانی و بخشی بیماری‌های روحی و روانی و همچنین برخی از بیماری‌ها به خاطر عکس العمل متقابل تن و روان بیماری‌های روان تنی بوده را شامل شده و در همه جهان این بیماری‌ها تعریف شده و خدماتی هم برای آن‌ها ارائه می‌شود.

به گفته آیت الله عبادی بیماری‌های روحی که البته تعریف شده متصدیان خاص خود را در جهان دارد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه بشر نه تنها امروز بلکه در طول تاریخ به صورت فراگیر از وجود برخی از ستمگران عالم رنج می‌برده است، یادآور شد: امروز مشاهده می‌کنیم که کودکان و زنان فلسطینی با چه میکروبی مواجه هستند و جان خود را از دست می‌دهند، ولی متأسفانه سازمان ملل وحشی پشتوانه قاتلین شده اند که باید فکری برای این بیماری در سطح دنیا شود.

وی گفت: مسائل اصلی که در حفظ از عارضه بیماری‌ها باید باشد در تعریف آن وجود ندارد و یا در حاشیه قرار گرفته است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: خوراکی‌های ناسالمی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد و سلامت آن‌ها را تحت شعاع قرار داده و بیماری‌های نفسانی که منجر به بیماری تن می‌شود از نظر کارشناسی کمتر به آن توجه شده است.

عبادی یادآور شد: در حال حاضر مسئله دارو در کنار غذا قرار دارد و هر خانواده‌ای آن را مصرف می‌کند.

وی افزود: باید نظم منحرف جهانی تغییر کند تا بشر به سلامت قابل تعریف برسد و تا انجام نگیرد وضعیت همین گونه خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: در سازمان‌های مسخره خود شعار حقوق بشر و حقوق کودک را سر می‌دهند در حالی که در عمل از قاتلان مظلومان پشتیبانی می‌کنند این یک حق مهم برای هر بشری است.

عبادی ادامه داد: باید در این جهت قدم خیرخواهانه برای نابودی این نظام ستمگر برداشته شود تا بشر به سلامت برسد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار