معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: با هوشمندی نیروهای مسلح امروز کشور ما نقطه امن منطقه است و اگر روزی دشمن نسبت به ما دست به حماقت بزند در واقع این منطقه گورستان خودش می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 08 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سردار حسین معروفی صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای سرباز چهارمحال و بختیاری ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: هر قوم، قبیله و ملتی با گذشته خود شناخته می‌شود و خدا را شاکریم که عقبه این امت در طول تاریخ به ویژه پس از انقلاب‌اسلامی پر افتخار است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: ۸۰۰ شهید سرباز چهارمحال و بختیاری زینت نظام، نشانه هوشمندی و ایمان قوی مردم و برگ برنده سبزی بر پیشانی مردم شهیدپرور استان هستند.

وی با اشاره به سخن امام خمین (ره) که فرمودند «مردم زمان ما از مردم زمانه سیدالشهدا بهتر هستند» بیان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در زمان امام غیر‌معصوم و در یک تهاجم نابرابر حدود ۲ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و این یک سند افتخار برای مردم این استان است.

معروفی با تاکید بر اینکه شهدا محور وحدت هستند، افزود: شهدا فارغ از هر قوم و مذهبی که دارند تنها متعلق به طایفه، استان و خانواده خود نیستند بلکه متعلق به تمام ملت ایران و بشریتی هستند که اعتقاد دارند تنها راه نجات آن‌ها اسلام اهل بیتی است.

وی تصریح کرد: شهدا شناسنامه ملت ایران هستند و شناخت شهدا یکی از راه‌های شناخت ملت ایران است و به واسطه جان‌فشانی و رزم نابرابر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار است که امروز دشمنان ما جرأت تعدی به ملت ایران را ندارند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: با هوشمندی نیرو‌های مسلح امروز کشور ما نقطه امن منطقه است و اگر روزی دشمن نسبت به ما دست به حماقت بزند در واقع گورستان خودش می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه بزرگ‌ترین مولفه قدرت نرم جمهوری اسلامی شهدا هستند، اظهار کرد: امروز دشمن به سراغ جنگ سخت نخواهد رفت بلکه هدف دشمن عملیات روانی و جنگ نرم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار