عضو شورای اسلامی شهر زنجان به خاموشی شبانه شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این خاموشی فعالیت کسبه و زیست شبانه مردم را تحت تاثیر قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 07 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، منصور مرادلو، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تقدیر از ارائه‌کنندگان خدمت به مردم اظهار کرد: در برخی از موارد شاهد بی‌تفاوتی برخی از مسئولان نسبت به انجام وظایف خود هستیم.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان خاموشی شهر زنجان را یادآور شد و افزود: با این روند زنجان شهر خاموش است و در واقع مردم زیست شبانه و شادابی ندارند.
وی با بیان اینکه گویا کسی در زنجان کسی به دنبال رفع مشکل خاموشی شبانه در این شهر نیست، ادامه داد: روشنایی یک‌طرفه و یا یک در میان در سطح شهر زنجان حوادثی را موجب شده و مانع فعالیت شبانه کسبه هم می‌شود.
مرادلو فراهم کردن امکان گردش شبانه برای شهروندان را از دلایل متقن فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم برای روشنایی در سطح شهر اعلام کرد و گفت: خاموشی شبانه مسیریابی را هم با مشکل مواجه کرده است.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان به فعالیت مؤسسه فرهنگی زندگی به طعم خوشبختی در چهار منطقه محروم شهر اشاره و تصریح کرد: این موسسه نیاز‌هایی برای پرداخت اجاره لازم دارد که پیشنهاد می‌شود شورا انجام دهد.
شایان‌ذکر است، کمک پیشنهادی ۲۰۰ میلیون‌تومانی برای این موسسه در شورای شهر تصویب شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار