کد خبر: ۱۱۳۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ 07 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: تغییرات حوزه معاونت عمرانی در راستای سیاست دولت سیزدهم مبنی بر خدمت به مردم با بکار گرفتن مدیران تازه نفس انجام پذیرفت و از ظرفیت مدیران تودیع شده نیز در سایر جایگاه های مدیریتی استفاده می‌شود.

احمد توکلی در معارفه مدیران کل حوزه عمرانی با بیان اینکه تغییرات مدیران در راستای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم رقم خورده است، اظهار کرد: مدیران معارفه شده از چهره های شناخته شده استان هستند و مدیران تودیع شده نیز مدیران توانمند می‌باشند که در جای دیگر از ظرفیت آنها استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم در راستای اهداف والای نظام جمهوری اسلامی است، افزود: مسئولیت پذیری کار سختی است و افرادی که در پست‌ها منصوب می‌شوند مکلف به رعایت دستورالعمل‌ها و رسیدگی به امور مردم هستند.
سرپرست معاونت عمرانی مازندران فرصت خدمت را کوتاه دانست که مدیران باید در زمان اندک عمر مدیریتی خدمتگزار صادق باشند، یادآورشد: در مسیر ماندن مدیران و انجام تکلیف در دولت سیزدهم نهادینه شده است و تعهد اخلاقی و باور دینی از شاخصه بارز دولتمردان این دوره می باشد.
توکلی با بیان اينکه همه مدیران سرباز نظام هستند و در دولت خدمتگزار همگان باید تابع فرامین الهی، منویات رهبر معظم انقلاب و فرمایشات ریاست محترم جمهوری باشند، تصریح کرد: مدیران باید مراقب باشند تا در مسیر خدمت دچار حواشی نشوند تا خدای نکرده انجام تکلیف و پاسخگویی به مردم روند کند به خود نگیرد.
وی فضای مدیریت حوزه معاونت عمرانی را فضای دوستانه دانست و خاطرنشان کرد: موضوع مدیریت طرح و ابتکاری است و هر مدیری ایده خاص خود را دارد که ابتکار عمل مدیران به نفع سازمان‌ها است و البته ایده پردازی ها باید در چهارچوب سیاست‌های دولت باشد.
سرپرست معاونت عمرانی ضمن قدردانی از زحمات مدیران کل پیشین در این حوزه، از مدیران معارفه شده خواست تا بدون اتلاف وقت ماموریت محوله را به نحو احسنت انجام بدهند، گفت: حوزه کاری معاونت عمرانی به دلیل گسترده و پر مراجعه بودن، پیشانی کار استانداری است و دکتر سیدمحمود حسینی‌پور استاندار محترم نیز تاکید دارند تا مدیران این حوزه در انجام امور درنگ نکنند.
در این نشست فرهاد عسکری شهردار اسبق بابل و مدیرکل پیشین دفتر امور شهری و شوراها، مجددا به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها معارفه و از زحمات مهدی انگوران قدردانی شد و مهدی خناری رئیس سابق اداره راه قائم‌شهر و کارشناس دفتر فنی استانداری به جای عبدی به عنوان مدیرکل دفتر فنی معارفه شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار