سید مسلم رئیسی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان، در آینده نزدیک خبر داد. 
کد خبر: ۱۱۳۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 06 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» وی گفت: کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت هر ساله موضوع توزیع شیر در مدارس را به عنوان یک دغدغه جدی مورد توجه قرار داده‌اند و از مسئولان آموزش و پرورش درخواست داشتند، تا توزیع شیر در مدارس مجددا آغاز شود و در نهایت این اقدام مهم، در دولت سیزدهم با اعلام رئیس جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی کلید خورد. 

رئیسی افزود: تمامی دانش آموزان دوره ابتدایی استان، هفته ای دو بار به صورت رایگان شیر دریافت خواهند کرد. 

وی ادامه داد: کارگروه اجرایی این طرح به ریاست آموزش و پرورش تشکیل شده است و دستگاه‌هایی همچون سازمان برنامه و بودجه، سازمان بازرسی، دانشگاه علوم پزشکی به ویژه معاونت قضا و دارو و جهاد کشاورزی به عنوان عضو اصلی فعالیت خواهند داشت. 

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرزاظهار داشت: محوریت اصلی این طرح در آموزش و پرورش به عهده معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع است که به کمک متناظران خود در مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش استان البرز، توزیع شیر در مدارس انجام و هر دو هفته یکبار، اطلاعات آن در سامانه مورد نظر بارگذاری خواهد شد؛ همچنین کارگروه نظارت بر این طرح نیز متشکل از اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، اداره حراست و اداره سلامت بر نحوه توزیع شیر و محل نگهداری شیر و... نظارت خواهند داشت. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار