فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: دختر نوجوان ۱۷ ساله‌ای که اقدام به هک صفحه اینستاگرام و جعل عنوان کرده بود توسط پلیس فتا شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 06 November 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ فرشید زینلی در این باره گفت: در پی ارجاع پرونده ای قضایی مبنی بر هک یکی از شبکه های اجتماعی یک شهروند ، ردیابی و شناسایی عامل دسترسی غیرمجاز، در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارشناسان پلیس فتای این شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی ضمن بازگردانی صفحه شاکی، متهم موردنظر که دوست وهمکلاس شاکی بود شناسایی و با هماهنگی قضایی به پلیس احضار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: این متهم که دختری ۱۷ساله بود در مواجهه با مدارک و مستندات موجود بیان کرد:با استفاده از برخی برنامه های رایانه‌ای، به‌ تمامی تصاویر و اطلاعات قربانی دسترسی و با انجام تغییرات، دسترسی ادمین اصلی و صاحب صفحه را به طور کامل قطع کرده است.
سرهنگ زینلی از تحویل متهم به دادسرا گفت و خاطر نشان کرد: مجرمان سایبری که فضای مجازی را بستر مناسبی برای دستیابی به اهداف خود قرار می‌دهند، آگاه باشند کارشناسان پلیس فتا ردپای آنان را در فضای مجازی شناسایی و با اینگونه جرائم برخورد خواهند کرد.
شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.



برچسب ها: دستگیری ، هکر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار