مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: کمیته امداد مازندران رتبه سوم در حوزه اشتغال‌زایی و خودکفایی برای نیازمندان را در بین ۳۱ استان کشور کسب نموده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ 05 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی اظهار داشت: کمیته امداد مازندران رتبه سوم در حوزه اشتغال‌زایی و خودکفایی برای نیازمندان را در بین ۳۱ استان کشور کسب نموده است.

 

رتبه سوم کمیته امداد مازندران در حوزه اشتغال و خودکفایی  

وی افزود: در ارزیابی عملکرد کمی، کیفی و رتبه‌بندی استان‌ها بر مبنای داده‌های ثبت شده در "سامانه‌های حیات و سها" حوزه اشتغال و خودکفایی استان مازندران رتبه سوم را در بین ادارات کل کمیته امداد کشور در سال ۱۴۰۱ و در ۶ شاخص ارزیابی شده به دست آورده است.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: شاخص‌های ارزیابی شده در زمینه‌های آموزش‌های مهارتی، ایجاد فرصت شغلی، جذب اعتبارات، زنجیره‌های ارزش، تعامل با اشخاص و فرهیختگان و پیگیری تفاهم‌نامه‌ها، فعالیت رسانه‌ای و موارد دیگر بوده است.

معافی با اشاره به اینکه، کمیته امداد استان مازندران امسال بیش از ۱۴۷۹۰ فرصت شغلی را هدف گذاری کرده است تصریح کرد: در ۷ ماهه نخست امسال بیش از ۴۰۱۷ فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان در این استان ایجاد شده است که برای ایجاد این فرصت های شغلی بیشتر از ۳۲۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با تقدیر و تشکر از یاوران اشتغال، استاندار مازندران، معاون اقتصادی و مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری، مدیران عامل بانک‌ها، پارک علم و فن‌آوری، دانشگاه‌ها و همه سازمان‌هایی که در توانمندسازی محرومین یاری‌رسان کمیته امداد هستند گفت: امیدواریم امسال نیز بیش از سال گذشته با عنایات خداوند متعال و همیاری و همراهی دستگاه های مرتبط گامی موثر و برگ زرینی در خدمت به ولی‌نعمتان‌مان رقم بخورد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار