معاون اجرایی پست استان سمنان گفت: توزیع موفق مرسولات پستی در این استان طی مهرماه سال جاری افزایش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 05 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسن آقایی، معاون اجرایی پست استان سمنان ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان ضمن تقدیر از تلاش کارکنان، پاسخگویی صحیح و مناسب، افزایش توزیع موفق و جلوگیری از رسوب مرسولات پستی را در جهت رضایتمندی و تکریم مشتریان حائز اهمیت دانست.

وی با بیان اینکه توزیع موفق مرسولات پستی در استان سمنان طی ماه‌های گذشته ۹۵.۶۳ درصد بوده است، افزود: با تلاش و همکاری کارکنان اداره کل پست این استان، طی مهرماه سال جاری توزیع موفق این اداره کل به ۹۵.۷۵ درصد رسید.

معاون اجرایی پست استان سمنان از رشد چهار رتبه‌ای این استان در جدول کیفیت شرکت پست خبر داد و افزود: کیفیت حق مشتری است و آنچه خدمت را ماندگار می‌کند، رضایت مشتری است.

آقایی با بیان اینکه پیش‌بینی درآمد پست استان سمنان ۹۵ درصد بوده است، بیان کرد: از این رو باید تمامی تلاش خود را با تنوع و نوآوری، توسعه بازار، هوشمندسازی، اصلاح و بازنگری فرآیند‌ها در جهت جلب رضایت مشتری و حفظ وفاداری او به کار گیریم.

وی از لزوم تلاش روزافزون در جهت افزایش سرعت، دقت، کیفیت و توزیع مرسولات و نگه داشتن قرارداد‌ها تأکید کرد و گفت: با همدلی، تلاش بیشتر کارکنان، برنامه‌محوری و با مشتری‌مداری، روزبه‌روز شاهد اعتلا و ارتقای پست استان سمنان در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

معاون اجرایی پست استان سمنان با اشاره به لزوم رعایت حجاب بین کارکنان و ارائه نشدن خدمات به افراد بی‌حجاب ادامه داد: طرح تکریم ارباب‌رجوع باید سرلوحه کارکنان این مجموعه باشد.

آقایی با اشاره به تعیین تکلیف مرسولات اینترنتی توسط موزعان پستی بیان کرد: کارت سوخت یکی از مرسولات ویژه‌ای است که باید به‌روز توزیع شود.

وی تصریح کرد: اظهارنظر غیرواقعی توسط نامه‌رسان‌ها صورت نگیرد و سرنامه‌رسان موظف است، بر اخطاریه‌ها و ابلاغیه‌ها نیز نظارت داشته باشد.

در این جلسه موارد دیگری همچون بازدید‌های دوره‌ای از دفاتر و واحد‌های پستی، تکمیل جداول دفتر مدیریت عملکرد، بررسی و تحلیل سنجه‌های کیفی و برگزاری جلسات کیفیت به جهت ارتقای رتبه کیفی و پیگیری وصول مطالبات مطرح شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار