مدیر جهاد کشاورزی سامان از تخریب ۲۹ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای این اقدام یک هزار و ۸۱۰ مترمربع از اراضی کشاورزی باغی آزادسازی شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 05 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت الله رئیسی از تخریب ۲۹ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی سامان خبر داد و گفت: در راستای این اقدام یک هزار و ۸۱۰ مترمربع از اراضی کشاورزی باغی این شهرستان آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان ادامه داد: این ساخت و ساز‌های غیرمجاز شامل اتاقک، دیوارکشی، محوطه‌سازی، سکوسازی و آلاچیق در روستا‌های دو بخش مرکزی و زاینده‌رود بود که تخریب و قلع و قمع شد.

وی افزود: این اقدام شامل ۱۵ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و ۱۴ مورد با حکم قطعی قضایی بود که طبق دستور مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی به همراه یگان حفاظت جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری و همکاران امور اراضی شهرستان سامان اجرایی شد.

رئیسی عنوان کرد: اقدامات موثر و جدی در راستای حفظ و حراست از باغات و اراضی کشاورزی همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات شهرستان سامان ادامه خواهد داشت و با متخلفان این حوزه برخورد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شهرستان سامان هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می‌توانند از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سودجویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار