مدیرکل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر گفت: با هدف رفع نیازهای این جمعیت انتظار می‌رود در ترخیص خودروهای امدادی هلال احمر از گمرک بوشهر تسهیل شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 05 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، "آرش محمدحسینیان" روز یکشنبه در نشست با ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر اظهار کرد: بسیاری از تجهیزات و اقلام امدادی و بشر دوستانه این جمعیت در راستای صادرات و واردات با همکاری و تعامل با گمرک انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به وجود خودرو‌های امدادی در گمرک بوشهر انتظار است با درایت مدیرکل گمرک بوشهر فرایند ترخیص آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی از این گمرک تسریع و تسهیل یابد.

مدیرکل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: با هدف ارتقا کمی و کیفی خدمات هلال احمر، همراهی و تعامل مجموعه گمرک با این جمعیت ضروتی اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر نیز گفت: در دورانی که ایران اسلامی تحت شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی قرار گرفته همکاری‌های بسیار سازنده‌ای در جهت کمک به تقویت و تسهیل در خدمات جمعیت هلال احمر انجام شده است.

"احسان ایزدپناه" افزود: با توجه به اینکه خودرو‌های امدادی و آمبولانس‌ها از گمرک بوشهر ترخیص می‌شود در این راستا تمام تلاش خود را برای ترخیص این خودرو‌ها به کار خواهیم گرفت.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر نیز گفت: فعالیت‌های انسان دوستانه هلال احمر در داخل و فضای بین الملل از اهمیت و ارزش بسیار زیادی برخوردار است.

"علی سلیمانی " اضافه کرد: نقش مهم امداد رسانی در کاهش آسیب‌های وارده بر اثر بلایا طبیعی و غیر طبیعی انکار ناپذیر است و برای این مهم باید از اقلام و تجهیزات خوبی بهره برد.

مدیرکل گمرک بوشهر تصریح کرد: این مجموعه به نحو مقتضی و تعامل و هم افزایی با جمعیت هلال احمر در امر تسهیل در ترخیص اقلام بویژه خودرو‌های امدادی و آمبولانس‌ها اقدامات لازم را اجرایی می‌کند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار