با تحلیل میدان نبرد و انفعال ارتش اشغالگر در این جنگ ، به این بخش از سخن سید مقاومت ، ایمان ‌می آوریم ‌ که طوفان الاقصی ثابت‌کرد ،" اسرائیل، سست تر از ، خانه عنکبوت است ."
کد خبر: ۱۱۳۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ 05 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،علی حبیبی کارشناس رسانه در یادداشتی به شرح زیر بیان داشت:


" اسرائیل سست تراز خانه عنکبوت "
----------------------------------------------------
عملیات طوفان الاقصی و نبرد
جانانه رزمندگان محور مقاومت و حماس با اشغالگران کودک کش ، در محورهای شمالی و جنوبی نوار غزه به شدت ادامه دارد .
همزمان با آن ، صهیونیست ها ، بخش های مختلف مناطق‌مسکونی غزه را منفعلانه، با موشک ، بمب های هوشمند و آتش‌توپخانه ، با خاک یکسان می کنند و هر لحظه بر آمار شهدای فلسطینی می افزاید .
علی رغم ‌گسترش اعتراضات ‌جهانی ، حمله مستقیم به مردم بی گناه و غیر نظامی غزه، در یک‌ماه اخیر ، نسل کشی آشکار برنامه ریزی شده ، با مدیریت آمریکا ست که هر روز ، برگ دیگری بر‌جنایات اشغالگران و حامیان سنگ دل آنان می افزاید .
دشمن بی رحم ، بعد از حمله وحشیانه به جبالیا و‌جنایاتی از جمله ، بمباران بیمارستانها ، مساجد و خانه ها و حمله به آمبولانس های حامل زخمی ها ، به مخازن آب و ژنراتور های برق هم ، رحم‌نمی کنند .
همزمان با جنگی‌که رژیم کودک‌کش صهیونیستی ، با قساوت تمام در نوار غزه ادامه می دهد ، کشورهای اسلامی و عربی ، باید با استفاده از توان بازدارندگی خود ، رژیم صهیونیستی را ، تحت فشار قرار دهند ، تا از کشتار زنان و کودکان ، به عنوان خبیث ترین راهبرد ، دست بردارد .
تداوم جنایات صهیونیست ها ، در طول ۷۵ سال گذشته، نشان‌می دهد که تنها راه مقابله با ، رژیم صهیونیستی و حامیان آن مقاومت است و مذاکره و سازش و عادی سازی روابط رهبران جبهه عربی - اسلامی ، با قاتلان مردم ، تنها به زیادی خواهی های دشمن کودک‌کش‌ ، کمک‌ می کند .
دشمن جنایت‌کار تلاش دارد ، با‌بمباران حجیم و‌کشتار روز افزدن‌مردم و فضا سازی رسانه ای ، مردم فلسطین را ، از حماس دور کند ؛ اما اکثریت مردم غزه ، با وجود بی سابقه ترین ‌حملات هوایی دشمن ، همچنان به رهبران مقاومت ، دل بسته اند .
کشتار وحشتناک این روزهای مردم مظلوم ‌فلسطین، در مقابل چشم‌جهانیان ، ثابت‌کرد که بیرون‌راندن اشغالگران، راهی‌جز نبرد با صهیونیست ها و ایستادگی ، وجود ندارد و پیام طوفان الاقصی این است که قدم به قدم فلسطین را ، از اشغالگران، پس می ‌گیریم.
با تحلیل میدان نبرد و انفعال ارتش اشغالگر در این جنگ ، به این بخش از سخن سید مقاومت ، ایمان ‌می آوریم ‌ که طوفان الاقصی ثابت‌کرد ،" اسرائیل، سست تر از ، خانه عنکبوت است ."

تحمیل شکست بزرگ و سنگین اطلاعاتی و امنیتی ، به اشغالگران، از دستاورد های تاریخی ، عملیات طوفان الاقصی بود و اگر حمایت های عظیم‌ مالی - تسلیحاتی - امنیتی و نظامی آمریکایی ها ، از دولت افراطی و کودک‌کش رژیم غاصب نبود ، مقاومت فلسطین ، پرچم را ، به قله، کوبیده بود .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار