مدیر امور آب و فاضلاب شهر یاسوج: بعلت سوختگی پمپ آب برخی مناطق یاسوج امروز با اُفت فشار و قطعی روبرو شده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 05 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علمدار آرمین گفت: بعلت سوختگی پمپ آب بخش‌هایی از مناطق بنسنجان، شرف آباد، شهرک پیام، شهرک فناوری، کوی آزادگان و کوی مخابرات با اُفت فشار و قطعی مواجه شده است، ضمن تدابیر برای مدیریت منابع آبی این مناطق، تمهیدات لازم برای حل این مشکل تا حداکثر ساعت ۱۶ امروز در دستور کار است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: به جهت بهسازی، توسعه و اتصال انشعابات آب شهرک امام حسین یاسوج فردا دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ در برخی مناطق با قطعی آب روبرو هستیم.
آرمین افزود: شهرک شهرداری، شهرک امام حسین، شهرک امام علی، شهرک جهاد، بلوار قرنی، بلوار عدل، بیمارستان شهید جلیل، دولت آباد، شرف آباد، شهرک مهارت (جوشکاران)، محله بختیاری ها، جمعه بازار و ترمینال مناطقی هستند که آب آن‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۹ عصر به مدت ۸ ساعت با قطعی و اُفت فشار روبرو می‌شود.
مدیر امور آب یاسوج ضمن عذرخواهی از مردم مرکز استان به واسطه بروز این قطعی‌ها گفت: به جهت توسعه و بهبود شبکه‌های آب شهر نیاز به این اقدامات هست و لازم است از مردم شریف به واسطه همراهی در اجرای عملیات توسعه‌ای و اصلاحی آب شرب به صورت ویژه قدردانی کنیم.
آرمین گفت: مشترکان محترم ضمن اخذ تدابیر لازم برای ذخیره آب مورد نیازشان، از دستکاری در تأسیسات آب و کنتور‌های خود به جد پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار