معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی زنگ هشدار پایان رژیم جعلی اسرائیل جنایتکار بود و بدون شک نابودی این رژیم غاصب نزدیک است.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 04 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی سردار یدالله جوانی در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در اراک ،افزود: عامل اصلی جنایات اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین آمریکای جنایت‌کار است.

وی ادامه داد: شکست اسرائیل در طوفان الاقصی باور به پایان اسرائیل را در بین جهانیان محقق کرد و زلزله‌ای را در جهان ایجاد کرد که آمریکایی‌ها از آن می ترسیدند و جهانیان را با جنایات ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین واقف کرد و این مهم نشان از پایان اسرائیل است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ، انقلاب ارزش‌ها است و فضیلت‌های بسیاری را برای مردم ایران وتمامی آزادیخواهان جهان به همراه داشته که یکی از این فضیلت‌ها به اهتزاز در آوردن پرچم ارزش‌ها و مبارزه با استکبار جهانی است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ارزش‌ها و فضیلت‌های بسیاری را به دست آورده است  ادامه داد: اکنون پس از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، روز سیزدهم آبان‌ماه با شکوهتر از سال‌های گذشته در سطح کشور و استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال در فضایی متفاوت تر از گذشته مردم ایران اسلامی در روز سیزدهم آبان ماه به خیابان‌ها آمدند و با حضور گسترده خود در این روز به جهانیان ثابت کردند که با قدم‌های استوارتر از گذشته پشتیبان مظلوم بوده و در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند.

سردار جوانی افزود: 13 آبان به دلیل سه واقعه مهم در تاریخ ایران اسلامی به عنوان روز استکبار جهانی نامگذاری شده و مردم در مدت ۴۵ سال گذشته در این روز با حضور در راهپیمایی خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار فریاد می‌زنند.

وی ادامه داد: ایستادگی و مبارزه مردم ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی، امروز به الگویی در سطح جهان تبدیل شده و این مهم در کشورهای اروپایی، آمریکایی و آفریقایی مشاهده می‌شود و یک بیداری همگانی در جهان به وجود آورده‌ است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری چرایی نامگذاری سیزدهم آبان ماه به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی افزود: نسل جوان و نوجوان جامعه باید با جهاد تبیین نسبت به نامگذاری این روز به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی آگاه شوند.

سردار جوانی افزود: رژیم وابسته به آمریکا شرایطی را در کشور ایجاد کرده بود که، آمریکایی‌ها هر جرم و ستمی را به مردم ایران انجام دهند دادگاه‌های ما حق مجازات آنان را نداشتند تا اینکه یک مرجع تقلید به پا خواست و همگان را فراخواند و این مهم به نقطه شروعی برای مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شد.

وی ادامه داد: مبارزات ملت ایران اسلامی در سال ۵۷ برای رسیدن به استقلال و آزادی به اوج خود رسید و رژیم وابسته به آمریکا دانشجویان را در دانشگاه تهران و اطراف این دانشگاه به خاک و خون کشید.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن در ۲۲ بهمن ما به پیروزی رسید و از آن روز توطئه‌های بسیاری توسط آمریکا، اسرائیل و کشورهایی که در کنار این کشورها حضور دارند علیه ملت ایران اسلامی طراحی شده که تمامی این توطئه‌ها نقش برآب شده‌ است.

سردار جوانی با یادآوری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلاب افزود: زمانی که مشخص شد سفارت آمریکا به لانه جاسوسی تبدیل شده و در آنجا اقداماتی علیه امنیت کشور و مردم طراحی می‌شود دانشجویان به صورت خودجوش سفارت آمریکا را تسخیر کردند و به انقلاب دوم نیز به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: آمریکا که در طول تاریخ عامل ضربه زدن به ملت‌ها بود و در خواب نیز نمی دید که ضربه‌ای به هیمنه آن وارد شود با تسخیر لانه جاسوسی ضربه بزرگی را از مردم ایران اسلامی دریافت کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول بود و آمریکا را عامل تمامی بدبختی‌های مسلمانان جهان دانستند و از این حرکت دانشجویان حمایت کردند.

سردار جوانی افزود: در جنگ شناختی دشمنان ایران اسلامی اینگونه القا می‌کنند که اگر سفارت آمریکا تسخیر نمی‌شد، این کشور علیه مردم ایران اسلامی دشمنی نمی‌کرد در صورتی که دشمنی آمریکا علیه مردم ایران پیشینه تاریخی دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی نه تنها مبارزه با استکبار و ستمگران را در دستور کار خود قرار داده بلکه روزی را به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری کرده‌ است.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان باید بدانند، این نگاه که اگر شعار مرگ بر آمریکا سر ندهیم این کشور کاری به مردم ایران ندارد درست نیست و آمریکا به دنبال سلطه بر جهان است و با این نگاه افغانستان و عراق را اشغال کرد و به جمهوری اسلامی ایران نیز فشار وارد می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا ۷۲ سال پیش اعلام کرد که نباید به ایرانیان اجازه داده شود که به قدرت برسند زیرا این کشور از ظرفیت‌ها، استعدادها، انرژی و نفت برخوردار بوده و دوره تمدنی دارد و کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ نیز بر این اساس اتفاق افتاد تا مردم کشور از هر جهت به آمریکا وابسته باشند.

وی ادامه داد: توطئه‌های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه مردم کشور آغاز شد و امروز ایران اسلامی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، با وجود تمامی توطئه‌ها، تحریم‌ها و هشت سال جنگ پر قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: افرادی که شعار نه غزه، نه لبنان سر می‌دهند و خود را فدایی ایران اسلامی می‌دانند باید دشمنان ایران را بشناسند و آمریکا، اسرائیل، انگلیس و افرادی که با این کشورها همراهی می‌کنند دشمنان ملت ایران هستند.

سردار جوانی افزود: اروپاییان اسرائیل را ایجاد کردند تا شتاب پیشرفت و توسعه کشورهای اسلامی را بگیرند و هر انسان عاقلی که گرفتار غده سرطانی شود نسبت به مداوای آن بر می‌خیزد و در اینجا بود که آگاهان به فکر مبارزه با اسرائیل بر آمدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: قتل و عام مسلمانان در فلسطین خلق و خوی اسرائیل را به جهانیان نشان داد و همگان دیدند این رژیم از هیچ جنایتی بر علیه مردم مظلوم فلسطین فروگذار نیست.

سردار جوانی گفت: افرادی که سال گذشته در کشور اغتشاش کردند امروز در فلسطین دست به جنایت‌های بسیار زده‌اند و زن، مرد، پیر و جوان را در این سرزمین به خاک و خون کشیدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار