در راستای هم‌اندیشی و تقویت فرهنگ مطالبه‌گری جوانان رقم خورد
کد خبر: ۱۱۳۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ 02 November 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان نکا؛ عصر امروز مرتضی_رمضانی سرپرست فرمانداری نکا میزبان جمعی از جوانان فعال و نخبه در عرصه‌های مختلف این شهرستان بود.

در این نشست صمیمی که با نگاه گفتمانی انقلاب اسلامی شکل گرفته است رمضانی به‌عنوان عالی‌ترین مقام دولتی در این شهرستان پای صحبتهای جوانان نکایی نشست تا مسیر هم‌اندیشی در راستای خدمت به جامعه و فرهنگ مطالبه‌گری از مسئولان در بین نسل آینده با رویکرد انصاف و عدالت نهادیه شود.

در جلسه هم‌اندیشی فوق که با استقبال فعالین جوان شهرستان نکا همراه بود مباحثی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی، هنری ورزشی و دیگر حوزه‌ها مطرح که با رویکرد مثبت سرپرست فرمانداری مواجه گردید.

گفتنی است رمضانی در این‌گونه از نشستها که از زمان مسئولیت ایشان در جایگاه سرپرست فرمانداری به دفعات با اقشار مختلف تکرار شد بیشتر زمان نشست و گفتمان را به خود حاضرین می‌سپارد تا بگویند آنچه را که سالها نگفته‌اند و خودش بصورت فشرده انتظارات جامعه و کشور را مطرح می‌کند که در این دیدار بر حضور حداکثری در انتخابات و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشت.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار