در جلسه با معاون قوه قضائیه بر لزوم همکاری دستگاه قضائی در تسریع صدور مجوز کارخانه گندله‌سازی شهرستان بافت تأکید شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 01 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه در جریان سفر محسنی‌اژه‌ای به کرمان امروز به شهرستان بافت سفر کرد.

وی در حاشیه جلسه‌ای با حضور فعالان اقتصادی این شهرستان در گفتگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: این سفر بیست‌وششمین سفر استانی ریاست قوه قضائیه است که در این سفر‌ها از نزدیک مشکلات قضائی و تولید بررسی می‌شود.

ناصر سراج گفت: نماینده‌هایی که از طرف قوه قضائیه به شهرستان‌ها رفته‌اند، عصر امروز گزارش‌های جمع‌بندی شهرستان‌ها را به ریاست قوه منتقل می‌کنند تا مشکلاتی که در استان قابل حل باشد با حضور استاندار و مسؤولان اجرایی استان حل شود.

وی اضافه کرد: مشکلاتی که در استان امکان حل شدن ندارند، در شورای عالی قضائی مرکز مجدد بررسی می‌شود و تصمیم‌گیری خواهد شد.

سراج افزود:مشکلاتی که در رابطه با دولت است به قسمت‌های مربوطه دولت منعکس و پیگیری می‌شود تا حل شوند.

تسریع در دادن مجوز به گندله‌سازی

همچنین حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه بافت در جلسه با فعالان اقتصادی با حضور معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: مشکل شهرستان بافت نبود شغل است و واحد تولیدی فولاد دنبال گرفتن مجوز گندله‌سازی است و تا الان موفق نشده‌اند و در دادن مجوز گندله‌سازی تسریع شود، که اگر این کارخانه راه بیفتد۵۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

اسماعیل‌کاخ فرماندار ارزوئیه نیز در این جلسه گفت: شهرستان ارزوئیه دارای ظرفیت کشاورزی و معادن است و متاسفانه مافیا ایجاد شده است که اجازه ایجاد کارخانه فروکرم در شهرستان ارزوئیه داده نمی‌شود.

وزارت جهاد کشاورزی اقدام خاصی برای مبارزه با آفت کرم ساقه‌خوار ذرت ندارد

صمدالله محمدی نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه نیز خاطرنشان کرد: آفت کرم ساقه‌خوار ذرت موجب خسارت به ذرت کشاورزان شده است و وزارت جهاد کشاورزی اقدام خاصی برای مبارزه با کرم ساقه‌خوار ذرت که امکان دارد به گندم آسیب برساند، ندارد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار